1

Onderwerp: Blond(e) Sarah

Mijn collega werd 50, dat wilden we niet stiekem voor bij laten gaan. Dus we hadden de winkel versierd (ik werk bij de DA) en om 10 uur stonden we met alle collega's voor haar neus. Ze vond het allemaal zo leuk, ze heeft niet zoveel met verjaardagen, maar nu voelde ze zich toch echt jarig.

Mijn versie van de blond amsterdam taart. Jammer vind ik wel dat je met de blond taarten toch altijd een beetje op hetzelfde komt, ze lijken allemaal wat op elkaar (of ligt dat aan mijn gebrek aan inspi haha)

http://7.media.hyves-static.net/1491996742/6/ngBU/0/img1491996742.jpeg

Bedankt voor het kijken!

2

Re: Blond(e) Sarah

Nou jou blond taart is echt wel anders hoor :lol: Wat een super leuk idee...ik vind hem enig!!!(en ook in zijn soort :lol: )

3

Waar kan ik dit plaatje vinden? Google me suf, maar kan hem niet vinden :(

4

hij is heel leuk hoor! ik vind hem toch net weer anders  ;)

5

Blijft leuk!! En euh het is geen blond, maar grijs  :P

n'Djoy elke dag!

6

Leuk taartje :)  :)

7

mooie kleurencombinatie, leuke taart  :)

8

Madelieff schreef:

Waar kan ik dit plaatje vinden? Google me suf, maar kan hem niet vinden :(

Ik heb hem toen ook van google, maar kan nu idd niets meer vinden. Wat raar... :s  Als ik hem nog vind, laat ik het weten.

Prachtige taart, en de oorbelletjes maken het helemaal af!!
Mooie bloem ook, jammer dat je geen close-up foto hebt... :)

www.taartenvankris.nl <-- Ook voor het bestellen van eetbare prints op icing, frosty en ouwel!

10

Is deze taart me vloeibare fondant gemaakt of is dit een puzzelplaatje?
ik moet voor het eerst een sarah taart maken en vind deze wel leuk om eens zelf te proberen

11

Wat een geweldig leuke taart!!
De oorbellen en parelketting maken het echt af!! :thumb:  :thumb:

12

Gertrude schreef:

Is deze taart me vloeibare fondant gemaakt of is dit een puzzelplaatje?
ik moet voor het eerst een Sarah taart maken en vind deze wel leuk om eens zelf te proberen

Bedankt voor je reactie. Hij is bekleed met marsepein. Het is inderdaad een puzzelplaatje, gezocht op Google. Je moet eigenlijk gewoon een leuk plaatje zoeken, uitprinten en puzzelen maar.  Succes, ben benieuwd naar het resultaat.

13

Heel erg bedankt voor je reactie. Ik heb een poos geleden een verkorte workshop puzzelplaatje gedaan en nog een keer erna een dolfijnentaart gemaakt. Ga dit ook proberen. Eerst natekenen denk ik, want kan het ook niet via google vinden. Hij is echt heel gaaf!

14

Heel erg bedankt voor je reactie. Ik heb een poos geleden een verkorte workshop puzzelplaatje gedaan en nog een keer erna een dolfijnentaart gemaakt. Ga dit ook proberen. Eerst natekenen denk ik, want kan het ook niet via google vinden. Hij is echt heel gaaf!