Onderwerp: Mijn eerste "giant cupcake" taart
Hallo allemaal,
Dit is mijn eerste "giant cupcake" taart. Ben blij dat het is gelukt
Bedankt voor het kijken.
Groetjes..
Facebook pagina: http://www.facebook.com/pages/Cakes-by- … 520?ref=hl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Mijn eerste "giant cupcake" taart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo allemaal,
Dit is mijn eerste "giant cupcake" taart. Ben blij dat het is gelukt
Bedankt voor het kijken.
Groetjes..
Heel erg mooi!
Dankje..;)
Geweldig !!!!
Prachtig
Heel mooi! Met wat voor bakvorm heb je deze gemaakt?
Wow, ik vind ' em heel mooi! Prachtige, zachte kleuren.
Ik heb ook die giant cupcake mold. Is echt leuk. En jij hebt er iets heel moois van gemaakt!!
Prachtig! Mooie kleuren!
Sjiek de friemel!
super! dit is echt de mooiste uitvoering die ik er ooit van gezien heb!!!
ik heb het blik hier ook staan maar nog niet gebruikt, eigenlijk omdat ik nog geen idee heb hoe ik het aan moet pakken, cake of biscuit? ook heb ik gehoord dat de ene kant langer tijd nodig heeft om te garen dan de andere kant? wil jij delen met mij/ons hoe en waarmee jij het gedaan hebt?
Ook ik heb geprobeerd afgelopen weekend deze gigant te maken. Ik heb gewoon cake beslag gebruikt maar hij werd niet gaar. Steeds weer terug in de oven maar gaar worden ho maar. Wat heb jij gebruikt? biscuit of cakebeslag en hoe lang heb jij hem in de oven gehad. Bovenste gedeelte was wel goed.
Deze is trouwens erg mooi!
Groetjes Karin
dank jullie wel
Ik heb het recept van deze link gebruikt. Het is een red velvet taart recept. Ik wil ook eigenlik met biscuit mix van funcake maken maar heb gehoord dat biscuit mix niet so geschick is voor deze bakform omdat het krimpt gaat. (is dat zo? ben ook benieuwd..hehe)
Dit is de link van het recept:
http://iheartcuppycakes.com/2010/03/01/ … y-cupcake/
De bodem heb ik met "candy melt" gedaan. Om de schaal te maken, hier is de link:
http://cakecentral.com/tutorial/giant-c … -melt-base
Happy baking allemaal !! en sorry voor mijn gebroken Nederlands
Heel mooi! Met wat voor bakvorm heb je deze gemaakt?
Ik heb met de wilton giant cupcake baakvorm gemaakt
super! dit is echt de mooiste uitvoering die ik er ooit van gezien heb!!!
ik heb het blik hier ook staan maar nog niet gebruikt, eigenlijk omdat ik nog geen idee heb hoe ik het aan moet pakken, cake of biscuit? ook heb ik gehoord dat de ene kant langer tijd nodig heeft om te garen dan de andere kant? wil jij delen met mij/ons hoe en waarmee jij het gedaan hebt?
Om te zorgen dat de taart goed gaar is, heb ik "flower nail" op de bodem vorm gezet. De flower nail zorgt dat de hitte ook in het midden van de taart komt ( werk net als heating core)
Wow wat mooi.
dank jullie wel
Ik heb het recept van deze link gebruikt. Het is een red velvet taart recept. Ik wil ook eigenlik met biscuit mix van funcake maken maar heb gehoord dat biscuit mix niet so geschick is voor deze bakform omdat het krimpt gaat. (is dat zo? ben ook benieuwd..hehe)
Dit is de link van het recept:
http://iheartcuppycakes.com/2010/03/01/ … y-cupcake/
Van dat krimpen klopt! Ik heb vorige week de giant cupcake gemaakt van FunCakes mix en dat was niet gemakkelijk. De onderkant werd niet gaar en kromp een stuk! Bovenkant ging wel goed.
Ik ga het recept ook proberen, kijken of het dan beter gaat . Hij is erg mooi geworden!
[MOVE] -> 3D
opgeslagen, heel grappig, sinds ik bedacht heb dit dait mijn eigen verjaardagstaart moet worden kom ik ze steeds tegen.
Wel handig
Wowie, wat heerlijk zoet dat roze en die toeven!!
Wat een beauty!
Mooi op de foto ook.
Dank voor de tips in dit topic!
mooi zeg!!!!
al snap ik niet zo goed hoe je nou de onderkant maakt met die candy melts (mijn engels is waardeloos)
mooi zeg!!!!
al snap ik niet zo goed hoe je nou de onderkant maakt met die candy melts (mijn engels is waardeloos)
gelukkig staan er foto's bij!
een superrrrrr taart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Mijn eerste "giant cupcake" taart