1

Onderwerp: Sugargun klikt, hoort dat?

gister heb ik voor het eerst mijn nieuwe sugargun gebruikt en dat ging eigenlijk wel goed. heb hem goed schoongemaakt en vandaag weer gebruikt, maar nu klikt hij steeds.
ik druk dus de zwarte staaf aan zodat de marsepein goed aangestampt is, dan duw ik de rode hendel in, het gaat even goed en dan klik... en dan moet je de hendel weer omhoog doen en het weer opnieuw doen, dan gaat het de ene keer weer goed en de volgende keer klikt hij weer. hij doet het dus wel maar ik vraag me af of het de bedoeling is dat hij klikt, gister deed hij dat niet. hij doet het ook niet constant.
hij zit wel goed in elkaar want hij zat al in elkaar toen ik hem kocht en ik heb hem verder niet uit elkaar gehaald.
weet iemand of dit zo hoort of kan ik beter terug gaan naar de winkel?

2

Re: Sugargun klikt, hoort dat?

nee hoor, bij mij klikt ie nooit.

Ik zou de s.gun gewoon nog een keertje uit elkaar halen. en nog een keer secuur terug in elkaar zetten/draaien.

Mocht ie dan nog klikken zou ik gewoon ff contact opnemen met de winkel. Misschien weten zij waar het aan ligt. Ik denk als je door zou gaan dat ie misschien dadelijk kapot gaat, en daar is ie toch een beetje teduur voor :Y

succes ermee

3

dat ga ik denk ik inderdaad maar doen. hij blijft nu klikken en doet niets meer...

4

kaatjekaat schreef:

nee hoor, bij mij klikt ie nooit.

Ik zou de s.gun gewoon nog een keertje uit elkaar halen. en nog een keer secuur terug in elkaar zetten/draaien.

Mocht ie dan nog klikken zou ik gewoon ff contact opnemen met de winkel. Misschien weten zij waar het aan ligt. Ik denk als je door zou gaan dat ie misschien dadelijk kapot gaat, en daar is ie toch een beetje teduur voor :Y

succes ermee

zitten bij jou die 4 metalen plaatjes eigenlijk ook scheef, als je hem indrukt?

5 Laatst bewerkt door taartenprinsesje (09-09-2012 16:38)

Bij mij klikt ie niet, dus dat zou ik wel even aan de winkel laten zien... hoewel, zeker online gekocht?

De 4 plaatjes zitten wel scheef  bij mij

I never met a calorie I didn't like....

6

taartenprinsesje schreef:

Bij mij klikt ie niet, dus dat zou ik wel even aan de winkel laten zien... hoewel, zeker online gekocht?

bedankt voor je reactie. ga ik zeker doen. gelukkig was het een 'echte' winkel. ik baal er wel van...

7

Bij mij klikt hij soms, in het begin wanneer ik begin te knijpen. Hoe kan ik dit het beste uitleggen.......dan doe ik het palletje (geloof dat het zo heet) goed en dan klikt 'ie niet meer.....

8

taartenprinsesje schreef:

ik ben naar de winkel geweest en heb een nieuwe gekregen. hij doet het goed (voorlopig  ;) )

:thumb:

I never met a calorie I didn't like....