Onderwerp: stapeltjes van de laatste tijd (veel foto's, sorry)
Hallo allemaal,
Ik heb al een tijd geen taarten op het forum gezet, dus het werd wel weer eens tijd voor een update
.
Allereerst een sweet sixteen taart. Het feestje werd roze, dus de taart moest ook roze...

Ik heb nog nooit een bruidstaart gemaakt, en nog nooit roosjes gemaakt, dus ik besloot te oefenen op een dummie. Ik ben nog niet echt tevreden over de roosjes, dus als jullie tips hebben, dan hoor ik het graag.

De volgende taart is een Uki taart. Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik heb op het forum wat inspiratie opgedaan met dit als resultaat. Het meppertje smokkel ik er stiekem ook bij.

Voor deze Rapunzel taart heb ik voor het eerst 3-hoog gestapeld (met echte taart) en voor het eerst met een impressiemat gewerkt. De verhoudingen kloppen niet echt, maar hij is toch wel leuk geworden denk ik.

En als laatste een spiderman stapeltje.

Bedankt voor het kijken!
wat voor vullingen wil ik dan altijd graaaaag weten
(maar dat ben je vast inmiddels vergeten
).
, er zijn verschillende vormen die ik regelmatig op het forum voorbij zie komen maar ik weet gewoon niet waar ik die moet bestellen
. Er zijn er een paar gevuld met vanillecreme, frambozen en bitterkoekjescreme. En volgens mij zat er ook een taart bij met aardbeien, vanillecreme, aardbeiencreme en witte chocoganache.