1

Onderwerp: Net als de kaart... (4 hoog)

In de vakantie mailde een bruid. Ze had op een feestje cupcakes van mij op, of ik haar bruidstaart wilde maken. Natuurlijk! Wit met eenvoudige versiering. Ze had geen idee wat voor versiering. Ik wel toen ik hun kaartje zag!
(man, wat een klus. Drie dagen om 4.30uur op. 's Middags werk ik niet want dan zijn de kinderen thuis. Alleen al het bruidspaartje op de taart koste mij anderhalf uur! En ze zijn niet eens 3D)
Maar wat ben ik trots!
Voor de gene die mijn ander topic gevolgd hebben: in alle lagen zitten 6 douwels. Verder gevuld met bosvruchten mousse en verse bosbessen.

na anderhalf uur...
http://www.viataarten.nl/data/storage/attachments/1e6e363e7becbad71ca645334c60ac5e.jpg

moeilijk te zien: dezelfde hartjes als op het kaartje
http://www.viataarten.nl/data/storage/attachments/646f3c38bdcf56257e2ef0a3e655d47e.jpg
15, 20, 25, 30 cm

http://www.viataarten.nl/data/storage/attachments/e4df3cf0246bd4a41b699873bbcfd9d2.jpg

deze horen er ook bij
http://www.viataarten.nl/data/storage/attachments/93a9e99978eafdaa18ed4427e4c00a7c.jpg

Re: Net als de kaart... (4 hoog)

Wat een leuke bruidstaart zeg! Weer eens wat anders dan bloemen

"de hersenpan is geen jukebox waar je naar believen vrolijke ideeën uit tovert" - Martin Bril (1959-2009)

3

Super hoor! Wat veel taart, voor hoeveel personen was het eigenlijk?

4

Wauw, die is leuk!

5

Prachtige taart! Heel lief! :Y

www.madebyanke.nl Groetjes van Anke

6

heel erg leuk geworden!

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

7

Ik vind 'm heel erg leuk geworden!!  perfect in de sfeer en thema van het kaartje, erg mooi en strak! :Y

dankjewel allemaal

Nathalie H. schreef:

Super hoor! Wat veel taart, voor hoeveel personen was het eigenlijk?

voor 90 personen :s

9

Wat gaaf! Heel mooi, origineel en strak! :thumb:  :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

10

Super mooi gedaan!

11

:thumb: prachtige taart :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

12

Wat een gaaf ontwerp, maar ook een SUPERmooie uitvoering!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

13

wat een mooie taart (en)....

Lijken  (  :lol: ) éénvoudig qua versieringen, maar daardoor zo ontzettend mooi en persoonlijk....

Daar word je als bruidspaar volgens mij nog blijer van op zo'n dag.

Wat ik me wel afvraag, hoe heb je die geschilderde bovenste taart zo mooi en onbeschadigd (onderste rand van je fondant) bovenop je stapel gekregen?

Nogmaals, mijn comlimenten !!

Wat je met liefde maakt, mag je absoluut met gepaste trots showen....  ;-)

14

Wat een gave taart, echt super  :thumb:

15

jo-oosie schreef:

Wat ik me wel afvraag, hoe heb je die geschilderde bovenste taart zo mooi en onbeschadigd (onderste rand van je fondant) bovenop je stapel gekregen?

Nogmaals, mijn comlimenten !!

Haha, ik kan helemaal niet schilderen :nooo , echt niet! Alle lijntjes zijn met de sugargun gedaan. Ook de blauwe randjes onderaan de taarten. Ik heb de taarten eerst gestapeld. En toen het blauwe lijntje opgeplakt. Beantwoord ik hier mee je vraag?

En bedankt voor alle complimenten.

16

Prachtig! Wauw!

:thumb: 

En hij klinkt ook al zo lekker  :9

17

En ik moest er mee door Amsterdam...  :rolleyes: spannend. (ik ben helemaal niet bekend in A'dam) Toch fijn als je dan de kofferbak opent en hij staat nog rechtop :Y !

Dank.

18

Less is more! Prachtig hoor  :thumb:

19

Geweldig! 90pers? Gaaf hoor.

20

Een supermooie en moderne bruidstaart
Ik zou reuzeblij zijn met zo'n taart

21

Dat zal zeker een spannende rit geweest zijn! Zou dat niet durven in de achterbak, kan ik tussendoor niet kijken of hij nog rechtop staat... (zet ze voor de bijrijdersstoel)

Vind ze heel erg mooi! Mooi strak en inderdaad "simpel", maar daarom juist zo mooi. Echt heel mooi!

22

Wat een plaatjes van taartjes! :thumb: Ik vind ze helemaal geweldig!

23

Wat zal het bruidspaar blij verrast zijn. Vraag je om een witte taart met simpele versiersels, krijg je zo iets moois. Ik vind hem geweldig. Lijkt inderdaad heel simpel, maar door z'n simpelheid is het juist een fantastische, mooie, luxe taart geworden.

24

een erg mooi taart en wat een leuk bruidspaartje
zelfs nog mooier dan op de kaart ;)

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

25

angelb schreef:

Dat zal zeker een spannende rit geweest zijn! Zou dat niet durven in de achterbak, kan ik tussendoor niet kijken of hij nog rechtop staat... (zet ze voor de bijrijdersstoel)

Ik had een vriendin op de bijrijdersstoel gezet :)  om mij door A'dam te loodsen.