Onderwerp: fleurige koekjes op een stokje
Een kleine traktatie voor op de avondschool en meteen een goede reden om eens koekjes op een stokje te proberen. Kon ik meteen ook de sandingsugar testen.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » fleurige koekjes op een stokje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een kleine traktatie voor op de avondschool en meteen een goede reden om eens koekjes op een stokje te proberen. Kon ik meteen ook de sandingsugar testen.

Leuk zijn ze zeg!
Sanding sugar... ken ik niet... vertel eens... want het GLITTERT zo mooi
en daar ben ik op z'n zachtst gezegd nogal dol op 
Wat een leuke kleurtjes zeg!
Mooi gedaan! 
Als je op Google 'sanding sugar' intikt, krijg je een hele hoop hits. Het lijkt op kristalsuiker, maar dan mooi glanzend en is in alle kleuren van de regenboog verkrijgbaar. Je kan het ook zelf proberen te maken, maar dan is hij doffer dan die je koopt. Deze is van Americolor. Ik heb eerst de koekjes vlak gedecoreerd en laten drogen. Achteraf een lijntje RI rondom gespoten en meteen in de suiker gedoopt. Het geeft een extra crunch aan het koekje.
Dat zijn supermooie koekjes. Heel apart en mooie met die glitters!
Sanding sugar... ken ik niet... vertel eens... want het GLITTERT zo mooi
en daar ben ik op z'n zachtst gezegd nogal dol op
hihihihi, tja, je had niet voor niets Glitter onder je naam staan hier na Birmingham 
Wat zijn ze leuk...je ben druk geweest hehe....ik denk dat ik dat ook moet gaan kopen...
Enig Enig Enig
Vrolijke lollies
Erg lente-achtig!
Volgens mij heb ik dat soort suiker vanmiddag bij de Xenos gezien..
Dat is echt fleurig en lente achtig ! (mooie kast trouwens !)
Ohhhh daar wordt ik nog ns blij van
Wat een leuke kleuren heb je gebruikt !
Ontzettend leuk. Mooie kleuren! Wordt tijd dat ik me ook eens in koekjes ga verdiepen.
Groet van Marianne
Heel erg leuk geworden!!!!
Ze zijn echt super leuk..ik heb ook een koekjes blik in huis en stokjes, maar stel het toch steeds weer uit om te proberen.. Deze zien er echt heel leuk uit..! Je zou ze zo ter decoratie laten staan!
Heel erg leuk... die 'glitters' maken het koekje wel hoor!!!
Oo geweldig met die glittertjes!!
Ziet er erg leuk uit met die kleurtjes en glitters!
Ooooh...wat schattig met die glitters...ook de kleuren zijn zo fleurig...
wauw ze zijn echt heel erg leuk 
wat een schatjes zeg
heelmooi gelukt 
Zijn dat koekies.....uhhhhhhhhhh niet te geloven!
Wat een super leuk idee! Mag ik vragen met welk materiaal je de kleuren van de bloem erop doet? Is dat fondant of wat anders?
Deze ga ik onthouden, ontzettend leuk 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » fleurige koekjes op een stokje