Onderwerp: Hallo dames
Ik ben hier nieuw en ik woon in friesland
Mijn zoon word 22 okt 3 jr en zou graag een mooie taart bij jullie bestellen
Zal deze vraag ook onderin de forum stellen
Groetjes Aisley
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ons kent ons: Stel je hier voor! » Hallo dames
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben hier nieuw en ik woon in friesland
Mijn zoon word 22 okt 3 jr en zou graag een mooie taart bij jullie bestellen
Zal deze vraag ook onderin de forum stellen
Groetjes Aisley
Welkom!
Bestellen...? Ik zou gewoon nog even de komende weken gebruiken om te oefenen en er zelf 1 maken Genoeg tips en trucs te vinden op het forum hier
Hallo
Welkom op dit geweldige forum! Je kunt op deze site een schat aan informatie terugvinden, die onze hobby nog veeeeeel leuker maakt!!
Mag ik zo vrij zijn om je een paar tips geven?
Als je een vraag hebt, gebruik dan eens de ‘zoekfunctie’. Dat doe je door bovenaan de pagina op het woord ‘zoeken’ klikken. Typ je zoekterm in, klik een aantal rubrieken aan waar je hoopt je antwoord te vinden (of allemaal als je het niet zo goed weet) en ... bingo! De kans is heel groot dat eerder al iemand anders net dezelfde vraag had als jij en dan heb je meteen een heleboel antwoorden.
In de linker kolom kun je klikken op ‘tabellen’, ‘howto’s’, ‘recepten’ en ‘FAQ’, ook hier vind je informatie waar je wel enkele avonden zoet mee bent.
En als laatste tip. Lees telkens de ‘sticky’ bovenaan de rubriek waar je je vraag/foto/nieuwtje wilt plaatsen. Zo weet je onmiddellijk of je topic wel op de juiste plaats staat en bespaar je de moderators het werk om je topic te verplaatsen.
Veel plezier!
Groetjes Samantha
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ons kent ons: Stel je hier voor! » Hallo dames