Onderwerp: Wens: eenhoorn, regenboog, zeeblauw en goud. Resultaat in 4 hoog:
Als eerste even Pienemien bedanken: heb haar schitterende paardentaart als voorbeeld gebruikt
thanx
Was weer een flinke klus! Heb nu in Juni en 2 in augustus in totaal 3 stapeltaarten gemaakt (3 en 4 hoog) en alle drie de keren waren er wel een paar ziek in huis terwijl ik 3 x een echte taartdag gepland had. Het resultaat is echt wel mooi hoor en ben echt wel trots, maar het is nu 3 x door plotselinge tijdgebrek niet "mijn" taart geworden. Ik ben nu dan ook echt even onttaart..... even geen taarten voor mij :-) (zeg ik nu dan he
)
Terwijl ik dus een ziek kind thuis had met 40 graden koorts en zijn oma daarover aan de telefoon had was ik aan het bekleden. Tip: NOOIT doen!! Keek ik later in de koelkast, zag ik dat ik de kleinste groen gemaakt had ipv de tweede
Ik had niet mee genoeg reserve fondant in huis (omdat mijn kilo pot van Satin Ice gewoon beschimmeld was terwijl hij nieuw was!
Ik moest het paardje nog op de ochtend voor het feestje van de kleine van mijn vriendin maken. Wordt onze hond niet lekker en heb hem nog in moeten laten slapen
Paardje heel snel (1/2 uur) van you tube gemaakt. Is echt snel te doen alleen hoofd is te groot :-) zoontje van twee riep ook heel hard ohhhh KOE!
Nou komt hij, de eenhoorn-, regenboog-, zeeblauw- goudtaart:

gevuld met laag verse aardbeien, viervruchtenconfituur, zwitserseroom en een laag aardbeienmouse (zelf gemaakt) Echt super lekker. Tweede van onder van een beklede cake
Taart van mijn zoontje. Bob de bouwer zonder geboetseerde bob
Die wilde in de drukte echt niet lukken. Maar toch ook eens leuk om een taart met foto's te maken. 
Zelfde vulling als andere taart
Bedankt voor het kijken
Liefs Cindy