1

Onderwerp: Mijn aller eerste cupcake

Hallo allemaal,
Ik weet dat het níks is vergeleken met wat jullie hier allemaal maken. Maar ik heb gister voor het eerst geprobeert een roosje te maken. Dit is het resultaat.
http://i47.tinypic.com/260ptef.jpg
De botercreme was nog niet helemaal goed van structuur en het kan zeker beter. Maar voor een eerste keer was ik toch wel tevreden. (Ik heb nog nooit eerder een spuitzak in mijn handen gehad of met botercreme gewerkt, dus niet te streng voor me zijn!)
Als mensen praktische tips hebben zijn die zeker welkom!

Nu maar veel oefenen om beter te worden denk ik. :D Het was iig erg leuk om te doen!

2

Re: Mijn aller eerste cupcake

oooo ik wou dat ik dit kon, goed gedaan, en dat voor een eerste keer. :thumb:  :thumb:

vrienden zijn net als de sterren,
je kunt ze niet altijd zien, maar ze zijn er wel.

3

Heel mooi!! :thumb:

4 Laatst bewerkt door Taarterataaa...! (03-09-2012 19:00)

Dat ziet er veelbelovend uit!   :Y

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

5

Niet zo bescheiden he! De mijne zag er echt niet zo uit voor het eerst, of de tweede, of de vijftiende enz... Die van jou ziet er prachtig uit. Mooie kleur heb je ook gekozen.

Tieneke

6

Dank jullie wel ^^ Dat motiveert om het nog een keer te proberen :D

Jeetje wat knap!!!!!
Ik doe het je niet na hoor! Zeker nog een keer "proberen"! Ziet er nu al geweldig uit!

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

8

nou super knap gedaan hoor, en dat voor de eerste keer. Heb het nog niet aangedurfd rozen te maken van botercreme. Wat voor spuitmondje heb je daarvoor gebruikt als ik vragen mag?

9

is een supermooie roos, ik doe het je niet na  :thumb:

Bakt graag voor anderen .....Das beter voor mijn lijn ;)...
Nu ook op facebook, zoek op taartmama.nl

10

Welke spuitmondje gebruik je, en heb je enkel 'n kleurstof gebruikt of ook 'n smaakje? Ziet er goeeeed uit, met toefjes maken was ik 'n ramp in het begin hoor!! Zag er niet uit haha..

11

femme80 schreef:

nou super knap gedaan hoor, en dat voor de eerste keer. Heb het nog niet aangedurfd rozen te maken van botercreme. Wat voor spuitmondje heb je daarvoor gebruikt als ik vragen mag?

Volgens mij nummer 104. :)

@Faar_ ik heb roze kleurstof gebruikt van Wilton en kleurloos vanille extract