1

Onderwerp: Een nieuw gezicht

Hoihoi!

Ik ben Jaccootje, sinds vanmiddag lid hier. De webshop ken ik al wel, maar was nog geen lid van dit forum. Lijkt me wel leuk/gezellig/leerzaam om hier eens af en toe te kijken/lezen. Ik kan niet beloven heel actief te zijn.
Verder over mezelf: ik ben werkzaam in de gehandicaptenzorg, ben getrouwd en woon op de Veluwe. Ik maak nu ongeveer een jaar taarten. Heb een workshop gevolgd op een vrijgezellenfeestje en sindsdien ben ik het blijven doen. Inmiddels al verschillende bestellingen binnen van familie, maar het blijven een beetje dezelfde taarten. Ik wil ook eens wat anders  :D

Groetjes,
Jaccootje

Re: Een nieuw gezicht

welkom op het forum en veel plezier met lezen en bakken  :)

3

Re: Een nieuw gezicht

Hallo :)  :)

Welkom op dit geweldige forum! Je kunt op deze site een schat aan informatie terugvinden, die onze hobby nog veeeeeel leuker maakt!! :Y  :Y

Mag ik zo vrij zijn om je een paar tips geven?  O-)

Als je een vraag hebt, gebruik dan eens de ‘zoekfunctie’. Dat doe je door bovenaan de pagina op het woord ‘zoeken’ klikken. Typ je zoekterm in, klik een aantal rubrieken aan waar je hoopt je antwoord te vinden (of allemaal als je het niet zo goed weet) en ... bingo! De kans is heel groot dat eerder al iemand anders net dezelfde vraag had als jij en dan heb je meteen een heleboel antwoorden. :thumb:

In de linker kolom kun je klikken op ‘tabellen’, ‘howto’s’, ‘recepten’ en ‘FAQ’, ook hier vind je informatie waar je wel enkele avonden zoet mee bent. :D

En als laatste tip. Lees telkens de ‘sticky’ bovenaan de rubriek waar je je vraag/foto/nieuwtje wilt plaatsen. Zo weet je onmiddellijk of je topic wel op de juiste plaats staat en bespaar je de moderators het werk om je topic te verplaatsen. :rolleyes:

Veel plezier!
Groetjes Samantha  :)  :)