1

Onderwerp: cakepops vraag

Hallo!
Weet iemand of je bij de cakepop maker ook door je cake botercreme moet doen? Of is dat niet nodig als je het met de cakepop maker doet?
(ik ben nog een beginneling met cake pops :o ) Maar omdat het wel bij ieder recept staat vroeg ik mij dat af   

Gr, Bianc!

Keep calm and eat a cupcake :) ..!

2

Re: cakepops vraag

nee  niet nodig
puur alleen je beslag in de openingen spuiten

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

3

Ok! Bedankt voor je reactie!

4

De balletjes van de cakepopmaker maak je gewoon met cakebeslag. Geen extra toevoegingen nodig  :)

5

Ik ga vanavond gelijk aan de slag  :Y

6

Kijk anders ook even in deze topics voor tips:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=204029
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=205544

7

Bedankt! Daar staan zeker wat handige tips in! Ik heb ook de princess popcake maker gekocht gister en ervoor de cupcake mix van dr. Oetker gebruikt zo voor een eerste keer ging het redelijk goed  :) . Tot ik de icing en de versiersels er op ging doen heel het keuken blad onder  :P  en ze smaakte heerlijk!

8

Die vieze boel hoort erbij hoor  :D

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

9

Bommeltje schreef:

Die vieze boel hoort erbij hoor  :D

Dat is waar.. nog nooit een cupcake gemaakt zonder troep  :D

10

had je de icing van xenos erover heen?

heb het net geprobeert bij mij was het waardeloos smaak weet ik nog niet maar denk erg zoet, bleek een soort glazuur te zijn..heeft iemand tips voor mij waar je het wel lekker en mooi mee krijgt?

11

anarosa schreef:

heb het net geprobeert bij mij was het waardeloos smaak weet ik nog niet maar denk erg zoet, bleek een soort glazuur te zijn..heeft iemand tips voor mij waar je het wel lekker en mooi mee krijgt?

Ik had de chocolade Icing inderdaad van de Xenos, en die smaakt wel goed. Het lijkt inderdaad een beetje op glazuur en makkelijk ging het er zeker niet op! Ik had gelezen dat je een candymelts moet gebruiken om de bolletjes een mooi kleurtje te geven en dat koop je weer bij de Jamin  :)

12

anarosa schreef:

Ik gebruik altijd candymelts of smeltchocolade. Candymelts voor het mooi, chocola voor het lekkere...:P
hoewel de meeste kinderen de candymelts ook erg lekker vinden.

13

okey bedant dames

ik las dat je ook met gewone chocoladereep kan doen hebben julliehier ervaring mee? 

en misschien lekkere vullings?

14

Ik zou de cakepops niet vullen maar gewoon verschillende smaken cakes maken. Bij onze ambachtelijke molen verkopen ze heel veel verschillende cakemixen. Heb daar gisteren frambozen choco bolletjes mee gemaakt. Echt super lekker.

In het boek cupcakes van Rudolph staat bijvoorbeeld ook een recept dat je een smaakje kunt geven met vruchtenmousse. Daarmee kun je ook superveel combineren en dan hoef je je cakepops niet te vullen.

15

hoe heb je dat gemaakt dan met framboos?

het boek heb ik niet,vandaar dat ik vraag of iemand wat lekkers weet.

16

De framboos heb ik van een kant-en-klare mix gemaakt.

Het vanille recept vind je in dit topic:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=205544

Wil je het met verse vruchten doen dan moet je in het vanillerecept 1 extra ei,  10 gram extra suiker en 120ml extra zonnebloemolie toevoegen. De melk vervang je door 130 ml vruchtenmousse of vruchtensap. toevoegen.

Dit recept heb ik zelf nog niet geprobeerd.

17

Gisteren met bovenstaand recept frambozen bolletjes gemaakt en zijn goed gelukt. Enige advies is wel dat je uit de vruchtenmousse de frambozenpitjes moet zeven. Want dat eet niet zo lekker.