26

Re: volgens mij zitten ze nu aan de taart :-)

Carien schreef:

jeeeej:

'Bij deze wil ik je even laten weten dat het bruidspaar de taart super mooi vond!!
De taart smaakte ook echt super lekker!

Het was een mooie dag!
Bedankt voor het maken van deze prachtige taart!'

Super! :thumb:  :Y
Ik had niet anders verwacht!
Lijkt me echt spannend, als je een taart maakt voor zo'n belangrijk moment. Geeft vast een enorme kick als je dan zo'n reactie krijgt.

(En over die vergeten dag en je onderschrift zat ik gewoon melig te doen, is niet serieus bedoeld hoor!)

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

27 Laatst bewerkt door Eline25 (30-05-2012 14:43)

Ik vind hem dubbeldubbel mooi!  :lol: En nu we toch zo leuk over vullingen bezig zijn: japanse wijnbes-frambozen-bramensaus-wattes?? Hoe doe je DAT nou weer dan? Nog nooit een Japanse wijnbes tegen gekomen...  :think: en zo'n knapperig laagje witte choc, is dat een kwestie van smelten, uitsmeren over je taart en weer laten stollen? En doe je dat laagje dan tussen 2 biscuits, of komt het op of onder een andere vulling? Klinkt weer verrukkelijk hoor!  :9

Zeg, ik heb ineens een goed idee, als jij nou eens een vullingen workshop houdt.... O-)

28

:lol:  :lol:

voor die japanse wijnbes moet je hier komen, hier lopen ze vrij rond O-) (of eigenllijk worden ze gevangen gehouden in een doornige struik :s  ;) )
Die saus maak ik zelf dus, van eigen fruit, met de helft suiker tov jam :9 
Die knapperige choc gaat idd zo; laagje niet te dik, want dan kan je mes er niet meer door :(  Gewoon als een dun laagje jam. Wanneer je biscuit nog bevroren is, stolt het lekker snel  O-) 
Meestal doe ik aan de onderkant van de doorsnee een laagje choc en op de bovenliggende helft een laagje saus; dan doe je de lagen weer op elkaar. Kan ook goed met dulce de leche of karamelsaus bij stroopwafelvulling :9

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

29

jee wat een strass en wat een prachtige taart!!!

30 Laatst bewerkt door carol (30-05-2012 18:07)

wat een stress maar toch goed gekomen,vind um erggg mooi  :thumb:  en lijkt me heel lekker :P en zo;n vulling workshop met uiteraard proeven erbij hé  :lol:  :lol:  :lol:
groetjes Carla

Mooi! Mag ik vragen waar je dat lint van het onderbord vandaan hebt?

Groetjes Bianca

32 Laatst bewerkt door schorpioentje (04-09-2012 18:36)

1 keer is voldoende hoor.  :o

Groetjes Bianca

33

ja hoor, dat mag :)
:shh: dat is zo'n sierlint, zoals je bij een boeket bloemen hebt, van dat kado-lint-strik-lint-spul :think:  :s Hoop dat het een beetje duidelijk is, kan d'r effe geen normaal woord voor bedenken :rolleyes: 
Ik heb 2 lagen boven elkaar geplakt, omdat het zo smal is (goed kijken, zie je het wel :o ).

34

Mooi!!!! Mijn vraag kan er ook nog wel bij: welke letter uitstekers heb je gebruikt???  :D

35

Ziet er supermooi uit,

WAt een verhaal erom heen. maar dat is er zeker niet vanaf te zien

Neem ook een kijkje op mijn blog:
meBakery.blogspot.nl

36 Laatst bewerkt door Carien (05-09-2012 07:58)

Em schreef:

...: welke letter uitstekers heb je gebruikt???  :D

dat zijn clikstix, groovy letters  :) errug makkelijk en leuk vind ik zelf O-)  ;)

Heel dit taartje niet gezien uiteraard, maar ik neem aan dat ie inmiddels wel op is :)
Herkenbaar verhaal ook hoor, tegenwoordig ben ik daar gewoon altijd op voorbereid  :s
Het is een mooie karamelkleurige kamelentaart geworden hoor  :Y

En nog even wat extra smily's  :lol: anders valt mijn berichtje zo weg bij je starttopic  :think:  :lol:  :+

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

38

:lol:  :lol:  :cool:  :D