Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Frambozen met witte chocolade cupcakes en aardbeien botercrème
Pagina's 1
ze zien eruit om te smullen! 
Njam, klinkt heerlijk!
Ze zien er erg lekker uit!
Toen ik alleen de titel zag liep het water me al in de mond en ze zien er net zo lekker uit als ze klinken!!
erg lekker,
heb het recept geprint, maar ik kan even niet vinden wat je met de gepureerde frambozen moet doen en met de witte chocola ....
Ik lees op de website van Amber dat je de gepureerde frambozen en witte chocola op het laatste door het beslag moet scheppen.
Zien er echt heerlijk uit zeg; ik ga ze van het weekend eens maken. Bedankt voor het delen van je recept 
de chocola gewoon in stukjes erdoor doen?
niet eerst smelten toch?
de chocola gewoon in stukjes erdoor doen?
niet eerst smelten toch?
Nee gewoon in stukjes erdoor inderdaad! 
super, ga ik gauw uitproberen,
dank jullie wel !
o heerlijk die ga ik binnenkort proberen!
Wauw wat een super cc's.
Wat voor spuitmond heb je voor de toef gebruikt?
Wauw wat een super cc's.
Wat voor spuitmond heb je voor de toef gebruikt?
Dankje! 
Ik heb de '1M Open Star Large' gebruikt. 
Prachtig zeg.....t water loopt me in de mond
ziet er heerlijk uit
Mooi op de foto gezet, en ze klinken heerlijk zoet.....eigenlijk precies zoals ze eruit zien.
Hallo ik heb een dringend vraagje,
ik heb je recept gezien van de Cupcakes van Frambozen en witte chocolade.
ik ga morgen de spullen ervoor halen, maar ik heb niet genoeg geld voor de botercreme mix. hoe en door wat kan ik de botercreme mix vervangen, zodat verder het recept het zelfde blijft.(dit recept heb ik trouwens 2en een half keer verdubbeld want ik heb 50 cupcakes nodig)
· -500 ml water
· -250 gram botercrème mix
· -250 gram suikerbakkerspoeder
· - roze kleurstof
· - 3 zakjes Saroma aardbeien pudding
· - Aardbeien sprinkles
Groetjes Robin
Toen ik alleen de titel zag liep het water me al in de mond en ze zien er net zo lekker uit als ze klinken!!

Jammie,
ik zou er zo in willen bijten.
Ze zijn vast al op, hihi.
Mooie foto ook!
ps. wat een leuke gezellige site heb je zeg! 
oei oei het water loopt me in me mond zeg, wat klinken ze lekkerrrrrr
Ik zie het recept van die boter creme niet staan op uw website... misschien doe ik iets verkeerd? 
Ik was ook al aan het kwijlen bij het idee, maar ik vind het recept ook niet en toen zag ik dat dit een oud topic is.
Helemaal mee eens, wat zien ze er leuk uit en klinken nog lekkerder!
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Frambozen met witte chocolade cupcakes en aardbeien botercrème