1

Onderwerp: HELP! hoe ga ik verder met deze mario bros taart?

:rolleyes:

Ik ben nu bezig en wil de medaille erop doen met tygo. Hij lijkt alleen zo groot en dat koord vind ik ook maar niks. Dat hangt zo in de weg. Zonder koord lijkt de medaille net een foute kerstbal. Toch wil ik hem erop doen. Hebben jullie ideeen, suggesties?

http://www.taartster.nl/images/mariosonic1.jpg
http://www.taartster.nl/images/mariosonic1a.jpg

Zonder taart geen feest!

2

Re: HELP! hoe ga ik verder met deze mario bros taart?

zou m rechtsonder en dan een beetje tegen de taart aan zetten

leuke taart trouwens

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

3

bedankt voor je suggestie. lijkt in ieder geval beter dan voorop.

Nog iemand andere creatieve ideeen?

Zonder taart geen feest!

4

misschien 1 van de poppetjes op de onderplaat tegen de taart aan zetten en de medaille op de bovenkant???

op de eerste foto heb je de medaille echt rechtop en in het midden gezet.
Als je hem nou iets meer naar rechts doet en dan schuin erop doet? Dan kan het koord mooi rusten op de laag en is de tekst nog prima leesbaar.
Het hoeft natuurlijk niet allemaal symmetrisch uitgelijnd te zijn.
Ik zou misschien nog wat goudkleurige sterretjes het en der op de eerste laag plakken. Dan past het allemaal weer mooi bij de medaille en is hij niet zo 'alleen' op de onderste taart maar is het iets meer een geheel misschien en stoor je je zelf minder aan de opstelling van de medaille.

maar snap je probleem inderdaad

5

kaatjuh schreef:

misschien 1 van de poppetjes op de onderplaat tegen de taart aan zetten en de medaille op de bovenkant???

op de eerste foto heb je de medaille echt rechtop en in het midden gezet.
Als je hem nou iets meer naar rechts doet en dan schuin erop doet? Dan kan het koord mooi rusten op de laag en is de tekst nog prima leesbaar.
Het hoeft natuurlijk niet allemaal symmetrisch uitgelijnd te zijn.
Ik zou misschien nog wat goudkleurige sterretjes het en der op de eerste laag plakken. Dan past het allemaal weer mooi bij de medaille en is hij niet zo 'alleen' op de onderste taart maar is het iets meer een geheel misschien en stoor je je zelf minder aan de opstelling van de medaille.

maar snap je probleem inderdaad

Super bedankt voor je reactie. Het bovenste taartje is een dummie vandaar dat beidde bovenop staan om te bewaren. Op de ondersta taart moetennog de olympische ringen komen te staan. Ik ga hem zo afmaken en zal het resultaat laten zien in de stapeltaarten.

Zonder taart geen feest!