Onderwerp: Dinosaurus taart
Julian wordt morgen 4 jaar en wilde heel graag een dinotaart. Het was nog wel even een werkje maar ik ben best trots al zeg ik het zelf
Sorry voor de slechte kwaliteit foto's..... het was al laat
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Dinosaurus taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Julian wordt morgen 4 jaar en wilde heel graag een dinotaart. Het was nog wel even een werkje maar ik ben best trots al zeg ik het zelf
Sorry voor de slechte kwaliteit foto's..... het was al laat
Hoi, wat ziet deze er leuk uit zeg. Hoe heb je deze gemaakt dat het hoofd blijft staan?
groetjes Maaike
Heeel mooi gemaakt zeg!!
Heel erg mooi gemaakt.
Heb nog wel even een vraagje, hij ziet er op de foto heel groot uit, maar hoe groot is ie 'live'?
Heel erg bedankt voor jullie leuke reacties
@Maaike
Het hoofd is van cereal treats gemaakt en 2 houten dowels rechtop in het lijf/hoofd om te stutten
@Cynthi@
Voor de buik heb ik de wondermold voor de barbietaart gebruikt en dan nog het hoofd erop, ik denk zo'n 30 cm hoog.
Schatje!
hoe ga je die aansnijden???? hij is geweldig maar zonder om elate valle of onthofde is hij toch niet aan te snijden???
@Cynthi@
Voor de buik heb ik de wondermold voor de barbietaart gebruikt en dan nog het hoofd erop, ik denk zo'n 30 cm hoog.
Vermoedde al zoiets.... Hij zag er ook niet uit als een mini taartje nee, maar nogmaals, heel leuk!
Zo... Datis een stoere taart, leuk!
Dankjulliewel , bij het aansnijden hebben ze eerst z'n kop eraf gehaald en daarna geslacht . Ze vonden 'm prachtig en de visite zei alleen maar ooee aaaa . Altijd leuk om te horen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Dinosaurus taart