Onderwerp: even wat taartjes posten :-)
Hier enkele bruidstaarten van de afgelopen weken. Geen idee meer wat de vullingen waren

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » even wat taartjes posten :-)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hier enkele bruidstaarten van de afgelopen weken. Geen idee meer wat de vullingen waren

Heeeel mooi!!!
Wat is de 4e taart? Hoe heb je die gemaakt?
Prachig!!! Vooral de tweede is echt chique.
De vierde taart was de bruidstaart voor mijn zussie...mijn persoonlijke favoriet, red velvet cake, gevuld en afgesmeerd met vanille cream frosting.
Prachtig parade! Heel chique! 
Wat een geweldige parade

Die vierde klinkt lekker. De eerste twee vallen mij vooral op door de icing-stipjes (toch), heel mooi geworden. Heb je die mooie krullen op de tweede ook met icing gespoten en heb je dat dan uit de hand gedaan??? Dat vind ik dan wel heel knap.
Tieneke
Heel mooie parade.
Ik blijf maar scrollen, hihi!
Wauw, allemaal verschillend maar ook allemaal prachtig! 
Die vierde klinkt lekker. De eerste twee vallen mij vooral op door de icing-stipjes (toch), heel mooi geworden. Heb je die mooie krullen op de tweede ook met icing gespoten en heb je dat dan uit de hand gedaan??? Dat vind ik dan wel heel knap.
Tieneke
yep, uit de losse hand! Gewoon doen :-)
echt super mooie taarten!
Super mooi, vooral de roosjes van de tweede vind ik heel leuk.
Hoe heb je die gemaakt? Strookje fondant, dubbelgevouwen en "opgerold" ?
Ik heb eigenlijk helemaal geen tijd om te reageren (ben aan het werk
) maar heb speciaal even ingelogd want...... jeeeeeetje wat zijn ze gaaaaaaf!!!!!

Hoi,
Mooie taarten. Die 2e heb ik vorig jaar op de beurs gezien. Klopt dat?
Geweldig mooie taarten! Wat een werk heb je verzet
!
Wauw... Prachtig!
Mooooi, vind de laatste ook erg mooi!
De vierde taart was de bruidstaart voor mijn zussie...mijn persoonlijke favoriet, red velvet cake, gevuld en afgesmeerd met vanille cream frosting.
Oh....mooi hoor!! 
Mooie stapel parade!
De taart voor Agnesje vind ik wel heel schattig met de ruitjes en het hondje!
Mooiiii!!!
Mooie parade 
Mooie parade, ik vind vooral de eerst en laatste erg mooi, het wit op wit met RI komt mooi uit......... 
Prachtige taarten Katja!
Super allemaal !!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » even wat taartjes posten :-)