1

Onderwerp: popcake's met muisjes invriezen?

Hallo iedereen!

Ik wil voor de geboorte van onze 2de kleine cakepops maken om uit te delen op het kinderdagverblijf..

Ik wil ze dan gewoon simpel versieren met glazuur en muisjes en dan in een zakje met een kaartje eraan..

denken jullie dat als ik het zo in de vriezer leg dat het goed blijft? Ik heb een grote vrieskist..

En het kaartje en zakje? Kaartje plastifiseren? (schrijf je dat zo??)

Jullie kunnen vast wel helpen :)

En waar kan je die zakjes goedkoop halen ? Of eventueel een alternatief:)

2

Re: popcake's met muisjes invriezen?

de roze en blauwe muisjes verkleuren in de vriezer (de kleur vervaagd en dan worden ze witter)

IK heb afgelopen vrijdag voor een bestelling cakepops en cupcakes moeten maken die ook de vriezer in moesten.
Deze heb ik toch voor de zekerheid met musketzaad versierd. Dit blijft in de vriezer mooi van kleur.

IK heb geen ervaring met glazuur in de vrizer, maar ik heb voor de zekerheid gekozen voor witte chocoalde.

Zakje eral omheen doen zou ik niet doen. als het ontdooit komt er wat condens op te zitten en dat kan weer gaan plakken aan de cakepops.

succes ermee!!

Oke iemand een idee wat wel kant en klaar kan? ik heb geen zin om na de bevalling nog van alles te moeten maken hihi

4

het is misschien niet helemaal wat je van plan bent.. maar bij mij op de creche trakteren vrij veel ouders met lange vingers en muisjes..
De kraamverzorgster helpt de vader dan sochtends met het maken hiervan (de een smeert ongeveer 2 cm van de lange vinger met boter en de ander steekt het in een bakje met muisjes..en dit in een waaiervorm op een bord neerleggen..)

Dit is iets wat je zeer gemakkelijk aan de kraamzorg en partner over kan laten én wat alle kinderen altijd erg smakelijk vinden!

succes met alles! en natuurlijk veel geluk!

groetjes,
ellen

Dat is idd ook een leuk alternatief!

6

mini cc's met een muisje erop.....

zoiets als dit bijvoorbeeld:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JRZ8LPFY-D.jpg

muisjes kun je vooraf maken, rest kan klaar de vriezer in, bij het ontdooien de muisjes erop zetten en door de condens plakken ze vanzelf vast.....

of zoiets:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WDM4KCC8-D.jpg

Wat je met liefde maakt, mag je absoluut met gepaste trots showen....  ;-)

7

Wat je ook zou kunnen doen (heb ik gedaan met de geboorte van mijn dochtertje) is cc's maken, en dan marsepein kleuren, uitrollen en met de mat van Wilton (geloof flower) een afdruk maken. Daar rondjes uitsteken net zo groot als de cc en dan in het midden nog een rondje uithalen zodat je een open ruimte hebt. Die dan op de cc en dan invriezen. Als de visite komt kan je in het midden een beetje boter doen en daar dan de muisjes op strooien.

Kan zo even geen foto vinden, zal eens kijken of ik hem nog ergens op de laptop heb staan. Dan plaats ik hem hier alsnog ;)

8

http://i47.tinypic.com/2zre0b8.jpg

9

Wat je ook zou kunnen doen (heb ik gedaan met de geboorte van mijn dochtertje) is cc's maken, en dan marsepein kleuren, uitrollen en met de mat van Wilton (geloof flower) een afdruk maken. Daar rondjes uitsteken net zo groot als de cc en dan in het midden nog een rondje uithalen zodat je een open ruimte hebt. Die dan op de cc en dan invriezen. Als de visite komt kan je in het midden een beetje boter doen en daar dan de muisjes op strooien.

Kan zo even geen foto vinden, zal eens kijken of ik hem nog ergens op de laptop heb staan. Dan plaats ik hem hier alsnog ;)