26

Re: Bruidstaart met groen en zilver

Mooi!

27

Heel mooi gemaakt. Mag ik vragen hoe breed het lint is.
Ik heb ook binnenkort een bruidstaart, en wil dit lint ook gebruiken maar dan in het paars. Maar ik twijfel nog over de breedte.
Alvast bedankt.

Groetjes Bianca Wolst

28

Mooi!

29

mooi hoor  :thumb:

Veel liefs Rafaëla

Mooi taart, vind de topper er alleen niet bij passen...

31

Bianca Wolst schreef:

Heel mooi gemaakt. Mag ik vragen hoe breed het lint is.
Ik heb ook binnenkort een bruidstaart, en wil dit lint ook gebruiken maar dan in het paars. Maar ik twijfel nog over de breedte.
Alvast bedankt.

Beste Bianca,

Ja hoor.. ik meen dat het 16 mm is..

32

Paula_Wiertsema schreef:

Mooi taart, vind de topper er alleen niet bij passen...

:Y

33

Dank je wel Kim, kan hem tot nu toe alleen nog maar in het 1 cm vinden en 2,25, zoek dus eigenlijk iets tussen in. 16 mm  zou perfect zijn. Nog maar even verder zoeken in het paars.

Groetjes Bianca Wolst

34

Bianca Wolst schreef:

Dank je wel Kim, kan hem tot nu toe alleen nog maar in het 1 cm vinden en 2,25, zoek dus eigenlijk iets tussen in. 16 mm  zou perfect zijn. Nog maar even verder zoeken in het paars.

Denk, dat dit wel de 2,25 cm breedte is. 16 mm is maar een mm of 4 higer dan de drum. Op de bruidstaart die ik gisteren heb gemaakt zit lint van 2,5 cm breed en dat toont net zo breed als hier.

Groet, Jolanda

35

Kimh schreef:
Hertje schreef:

Mooi zeg! :thumb:  :Y
Met welke kleuren heb je de bloemen gemaakt?

uhmm... ik geloof dat er eerst groen door is gegaan.. en toen delen wit.. en weer zwart.. Ik doe altijd maar wat tot ik de juiste kleur heb.. :-)

Dank voor je antwoord. :)

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

36

Bianca Wolst schreef:

sorry... foutje... hij is idd 25 mm... mijn andere lint (voor om drum) is 16 mm...

37

mooi!

Enthousiaste groet, Maxime

38

Hoi Kim,
Wat is hij mooi zeg!!!!!!!!!!
Groetjes!!!

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

39

zooo leuk berichtje...

Hallo Kim,

Wat een prachtige taart!!! Hij was geweldig, helemaal leuk en vooral ook erg lekker. Hoop complimenten gehoord… Leuk denk ik om te horen voor jou!

Ik stuur je bijgaand even een fotootje van het aansnijden van de taart! Het was een geweldige dag!!!!

Groetjes Paul en Anja

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/281816_3923403958165_950697068_n.jpg