Onderwerp: TOP MODEL voor Emily!
Voor mijn eigen dochter een Top Model Taart!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » TOP MODEL voor Emily!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor mijn eigen dochter een Top Model Taart!

Wat een werk!!!!!!
Maar wel ontzettend mooi gemaakt, en ik vind hem ook heel erg leuk!
Hoe lang ben je eraan bezig geweest?
Ik zou hier 2 weken over doen geloof ik haha
Groetjes Kyra
Ziet er
uit!
Wat een werk!!!!!!
Maar wel ontzettend mooi gemaakt, en ik vind hem ook heel erg leuk!Hoe lang ben je eraan bezig geweest?
Ik zou hier 2 weken over doen geloof ik hahaGroetjes Kyra
Ik heb zooo veeel Top Modellen gemaakt! Het gaat best wel snel nu!!! Alleen de model plaatje ben ik ongeweer 2 uur bezig!

Prachtig, die ogen ook

Ziet er geweldig uit
Heel mooi, prachtig dat puzzelplaatje, mooi strak en een mooie kleur dus helemaal
Welke mold heb je gebruikt voor de zijkant en dan bedoel ik niet de parelrand.
Heel mooi, prachtig dat puzzelplaatje, mooi strak en een mooie kleur dus helemaal
![]()
Welke mold heb je gebruikt voor de zijkant en dan bedoel ik niet de parelrand.
http://www.deleukstetaartenshop.nl/-p-6116.html 
Heel mooi! Prachtig gepuzzeld! 
Mooi gepuzzeld !
wauw wat gaaf zeg. echt super... ga zo door...
Bedankt voor al jullie geweldig reacties op mijn taart!

Karen wat een plaatje zeg,ik moet er voor aanstaande zaterdag een maken vind je het erg als ik hem inspikt alleen ik heb een ander top model hoor en dit meisje word 11 jaar .(dochter an mijn vriendin)
En ik denk niet dat die van mij net zo mooi word als die van jou hoor want ik maak pas een half jaar taarten.
Mag ik weten welke letters je heb gebruikt volgens mij heb ik die nog niet in mijn collectie (hahaha) verslaafd nee hoor .
Sorry nog een vraagje ,heb je de ogen ook gepuzzeld of geschilderd ze zijn zo echt !!!! Groetjes ellen
Mooi gepuzzeld Karen!!! En gefeliciteerd met je dochter 
Ten eerste gefeliciteerd met je dochter!
Maar wat een prachtige taart, je kunt gewoon zien dat ie met liefde is gemaakt.
Enne... die mold, ehhh... die staat na het zien van jouw taart op m'n verlanglijstje.

O wat een beauty, werkelijk een superleuke meidentaart.
Karen wat een plaatje zeg,ik moet er voor aanstaande zaterdag een maken vind je het erg als ik hem inspikt alleen ik heb een ander top model hoor en dit meisje word 11 jaar .(dochter an mijn vriendin)
En ik denk niet dat die van mij net zo mooi word als die van jou hoor want ik maak pas een half jaar taarten.
Mag ik weten welke letters je heb gebruikt volgens mij heb ik die nog niet in mijn collectie (hahaha) verslaafd nee hoor .
Hoi ellen taartje 69, Natuurlijk mag je mijn taart inpikken!!!!
De letter type voor op de taart is alphabet-cutters van patchshopgirl.nl
Ik heb ook verschillende TOP MODELLEN gemaakt! Je kan altijd wat verzinnen om ze mooi te maken! Heirbij een beetje inspiratie!!!

De ogen puzzel ik altijd! Ik vind ze niet mooi als je ze schilderd!
Veel suces! 
Prachtige taart!!!! Wat kun jij mooi puzzelen zeg!
Bedankt voor je berichtje karen ,ik ga me best doen je ziet hem wel op het forum vriendelijke groetjes ellen en bedankt voor je andere inspiratie foto,s 
Hoi karen ,mijn taart is inmiddels af en staat op het forum,heb al veel complimentjes gehad ben er ook echt trots op heb hem wel aan jou te danken,nogmaals bedankt gr.ellen
waaw wat een prachtige taart zeg superrrrrrrrr
Oh..die s echt gaaf!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » TOP MODEL voor Emily!