Suikertaartjes-Suuz schreef:colinda27 schreef:Suikertaartjes-Suuz schreef:Mooi zeg, mijn eerste zag er "ietsje" anders uit 
Vooral knap dat je decoraties zo mooi gelukt zijn! Dat belooft nog wat!
Oh, dat vind ik een hele lieve reactie!
Ik heb van de week sprakeloos naar jouw creatie's gekeken en ben dan ook echt vereerd dat je zoiets over mijn taartje zegt.
geeft de burger moed
Ik las van de week bij je onderwerpen dat jij ermee gaat stoppen, hoe lang heb je al taarten gebakken als ik vragen mag? Heb jij workshops gevolgd toen je net begon of heb je het jezelf aangeleerd? Ik hoop dat je nog wel voor je eigen plezier blijft bakken want de gave die jij hebt om taarten te maken is best speciaal en het zou jammer zijn als dat verloren zou gaan door helemaal te stoppen
Taartige groetjes
Wendy
Dank je wel
Ja ik blijf wel fröbelen hoor, maar ik ben helaas genoodzaakt om te stoppen met mijn bedrijf. Dus ik word gewoon weer lekker amateur 
Ik heb drie jaar en een maand geleden de PME1 gedaan en verder zelf gewoon een heleboel geprobeerd, gefrummeld, geprutst, dingen uit frustratie weggegooid, etc...
Vooral gewoon veeeeel dingen uitproberen en niet meteen opgeven als het niet in één keer lukt.
Maar dat komt wel goed met jou!
Veel plezier met fröbelen!
------------------
Gelukkig dat je wel voor plezier taarten blijft maken
Ik wens je de komende tijd heel veel sterkte en weet dat je altijd weer sterker komt uit tegenslagen - helaas kan ik het weten
- maar als je in je omgeving zal luisteren krijgt ieder mens een deel tegenslag te verwerken, je bent nooit alleen daarin.
Gisteren voor het eerst met cereal treats gewerkt, ook veel lezen en kijken op you tube, heb een voorgevormd 'propje'
gekneed en wil er uil van maken die bij winnie the pooh hoort. Heb er een voorbeeld van hoe te maken met klei en ga nu kijken of het lukt met cereal treats als basis en dan bekleden met fondant.
Dus heerlijke hobby gevonden
Fijne dag vandaag