Onderwerp: Bruidstaartenparade én een kindertaartdummie.
Ik heb de laatste tijd vooral bruidstaarten mogen maken, vind ik altijd erg leuk om te doen. En weer veel bruidsparen blij mogen maken, zeer positieve reacties ontvangen..dat is altijd fijn!
Dit bruidspaar wist niet zo heel goed wat ze wilden, behalve dat de taart wit met paars/lila moest zijn en niet te druk. Gaandeweg kwamen we er wel uit en wilden ze ook graag zichzelf als fondant bruidspaar bovenop. 

In tegenstelling tot vorig bruidspaar, mailde dit bruidspaar een hele schets met hoe hun taart eruit moest komen te zien. Er zit veel betekenis in deze taart. De bruid is van Indische afkomst, de gom Nederlands. Wit staat dus voor hem, bruin voor haar. De binnenkant van de bruine taart, was een vanille biscuit (dus wit). De binnenkant van de witte taart een chocoalde biscuit (dus bruin). Want, zo redeneerden zij, we zijn twee unieke mensen, maar samen zijn we één geheel. Prachtig toch!

Tsja, van de foto's van de volgende taart baal ik heel erg! De taart was in het echt zó rustig en ik vond hem echt mooi. Helaas vind ik het op de foto's helemaal niks...Deze taart is geserveerd met ook nog 110 cakepops (ook daar geen mooie foto's van). Dusja, een beetje teleurstellend fotomateriaal
. Van het bruidspaar kreeg ik een mailtje dat alle gasten zeer verrast waren door het originele, smakelijke en ook nog eens mooie bruidsgebak!

De pops.
Deze taart maakte ik vorige week, helemaal mijn smaak! Rustig en toch chique. Bruidspaar was ook zeer tevreden!

En dan nog even heel wat anders! Mijn collega vroeg me om een dummietaart voor in haar kleuterklas te maken..Nou, met alle plezier hoor! Dat zullen feestjes worden
.

Zo, dat was het. Bedankt voor het kijken!
én dochter - 21 januari 2014