Onderwerp: mijn eerste beschilderde taart!
ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mijn eerste beschilderde taart!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Je linkjes werken niet helaas 
Ik zie dat je de url uit je adresbalk hebt gehaald, dit werkt helaas niet. Als je de foto opent in facebook, rechtermuisknop indrukken en kiezen voor 'afbeelding url kopiëren'. Dan dat linkje gebruiken 

Je linkjes werken niet helaas
Ik zie dat je de url uit je adresbalk hebt gehaald, dit werkt helaas niet. Als je de foto opent in facebook, rechtermuisknop indrukken en kiezen voor 'afbeelding url kopiëren'. Dan dat linkje gebruiken
dank je wel! ja echt het gebeurt me elke keer weer pfff
maar ze staan er nu op 
Wow! Sjiek de friemel
Mooi gedaan!
Mooi!
Ik vind dt heel knap. Ik kan helemaal niet tekenen of schilderen dus een
voor jou!
waar haal je je voorbeeld van daan? internet? je taart ziet er super uit. dit is echt zonde om op te eten 
bedankt voor de complimenten
dames!
waar haal je je voorbeeld van daan? internet? je taart ziet er super uit. dit is echt zonde om op te eten
hai,
nee geen voorbeeld,
heb wel gekeken maar wat ik mooi vond zag er te moeilijk uit dus dacht dan maar wat zelf verzinnen. 
Mooi hoor, erg goed geschilderd! Ik heb nog moeite met verticaal schilderen dus vind het knap als mensen dat kunnen 
Gaaf zeg!
Ziet er echt super mooi uit, dit staat ook echt nog wel op mijn to do lijstje.. 
Heel mooi!
Mooi gedaan 
Wow,dat heb je mooi gedaan! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » mijn eerste beschilderde taart!