1 Laatst bewerkt door BeaenManon (31-08-2012 18:52)

Onderwerp: Taartje met grote bloem.

Voor vrienden heb ik een bedankt taartje gemaakt omdat ik zulke leuke vintage spullen van ze had gekregen. Ik had de uitstekers nieuw gekocht dus heb het meteen kunnen gebruiken. Jammer genoeg is de middelste bloem kapot gegaan maar dat heb ik kunnen lijmen en de kleine moest er ook nog op dus zag je er niets van ...
Mijn dochter zou de volgende dag toch richting Almere gaan en zou de taart mee nemen .... Volgende dag : druk met spullen inpakken en wij met een picknick in orde maken .  Zitten nog ff een bakkie koffie te drinken en toen schoot het me ineens te binnen : Whaah ze zijn de taart vergeten!! Echt wel BALEN ! Kon gelukkig de taart bij de buren in de vriezer  doen en de week erop zijn we zelf naar Almere gegaan , nu wel met de taart hahaha . Hij zag er goed uit en smaakte alsof ie vers gemaakt was dus helemaal goed !
http://i589.photobucket.com/albums/ss332/BEA64/Jolandaenbernardbedanktgrotepaarsebloem.jpg

2 Laatst bewerkt door ElsGroeneweg (31-08-2012 22:03)

Re: Taartje met grote bloem.

Mooie taart hoor!!!

3

Tja sorry er is iets mis gegaan maar als het goed is staat het er nu wel op ??!!

4

mooi zeg!!!!!!!!!!!!!!!!

Een fb-pagina om alles te showen/
www.facebook.com/LuckeyBakery

5

oooooo, wat een prachtige sjieke taart! en die bloem, heel mooi. gelukkig kon je hem nog opeten  :P