Onderwerp: Mijn allereerste bruidstaart enzzzzz.......
Hallo allemaal,
Vandaag mijn allereerste bruidstaart mogen afleveren inclusief 12 cakepops en 100 cupcakes.
Wat een klus, maar zooooo leuk om te doen.
Nou woon ik op Texel en de bestelling moest naar Den Helder. Laatste vakantiedag dus druk bij de boot.... 1 uur wachttijd. sh.. Koel boxen geleend voor de taart van mijn werk, extra voreg naar de boot en gaan met die banaan.
Ja hoor wat denk je, laat ik terwijl ik moet wachten mijn lichten aan dus op het moment dat ik kon gaan rijden accu leeg. Weer sh..
Nu kreeg ik toch wel de zenuwen. Gelukkig hebben ze daar zo'n karretje met startkabel dus mijn redders in nood zorgden ervoor dat ik toch op tijd met de boot kon.
Ruim op tijd aangekomen bij het restaurant, taart geïnstalleerd en nu maar afwachten op het bruidspaar. Die wilden dat ik er nog was als ze kwamen.
Zenuwen gierden vreemd genoeg door mijn lijf..... zal hij naar wens (ze hadden deze zelf uitgezocht) zal de smaak naar wens zijn (hadden ze ook al geproefd met de proeftaartjes). Dus eigenlijk geen reden voor zenuwen.
Bruidspaar en familie kwamen en ze waren super enthousiast en iedereen vond het lekker.
Ik weer met een gerust hart naar de boot gereden en voldaan terug naar huis.
Veel foto's, maar ja...
Bedankt voor het lezen en kijken.
Groetjes Natasja

gelukkig kwam het goed!