1

Onderwerp: Wat was ik zenuwachtig....

Ook ik bak graag af en toe een taartje. Gezien mijn kleine afzetgebied niet zo vaak, dus echt nog maar een beginner (wel verslavend trouwens). De dochter van een collega van mij, werd gisteren 9 jaar. En of ik haar verjaardagstaart wou maken, want ze vond mijn taarten zo leuk. Aangezien ik haar zei dat ik niet iets op bestelling kon maken, had ik de vrije hand als het maar meisjesachtig is.
Dit was dus mijn eerste niet-familie-taart en ze betaalde ook nog de kosten voor het maken. Pff, geijk in de stress want deze wilde ik toch echt niet laten mislukken.
Ik heb voor streepjes gekozen, want mij lukt het nog steeds niet om een taart zonder een laatste plooi die ik niet weg krijg, te maken. De dames van de make-up taarten worden bedankt voor hun inspiratie, want ik heb uren getuurt naar hun taarten om de spulletjes na te maken.
Sorry voor het gebabbel, hoort in andere rubriek.  :o
Hier is de taart in kwestie:
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/394399_266598633452168_1307550699_n.jpg

Iedere dag is een cadeautje, geniet ervan telkens weer, ook al is de inhoud niet altijd wat je wenst.

2

Re: Wat was ik zenuwachtig....

Ik vind hem leuk!!!  :thumb: Hoe was de reactie van de jarige?

3

Zeer leuk gemaakt .... Veronderstel dat hij wel in de smaak zal vallen :)

4

Die is toch hartstikke leuk!!!

www.feestgemak.com --> voor taarten en meer!

5

De jarige was super blij. Ze vond hem eigenlijk te mooi om op te eten. Dus een pak van mijn hart. (Trouwens een makkelijke kindervulling van botercrememix en aardbeienjam).
Ik durfde alleen niet een taart geheel te bekleden als je begrijpt wat ik bedoel. Dat gaat nog steeds mis.... :nooo
Maar streepjes lukken wel.  :Y
Dank jullie wel voor deze leuke reacties.

Iedere dag is een cadeautje, geniet ervan telkens weer, ook al is de inhoud niet altijd wat je wenst.

6

Volgend jaar mag je de taart ook maken  :D  want hij ziet er  :thumb:  uit!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

7

nou, superstrak hoor, die streepjes  :thumb: ( :think: da's ook nog lang niet makkelijk :nooo ).

Hartstikke leuke taart :Y  :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

8

heel leuk !

meer taart van mij zien =) www.facebook.nl/cupcakepie  .. als je er dan toch bent wil je dan op vind ik leuk drukken.

9

Vind juist de streepjes niet makkelijk
Je taart ziet er Super uit !

10

complimenten voor je taart, vindt hem erg leuk geworden. :thumb:  :thumb:  :Y

ik snap precies wat je bedoelt t.a.v het bekleden, heb ik ook zo'n moeite mee.
het gaat scheuren of ik krijg plooien.
ga deze streepjes van jou eens proberen, misschien gat dat mij beter af.

ga de mijne ( een barbie) straks brengen naar mijn nichtje, kijken hoe ze hem vindt.

vrienden zijn net als de sterren,
je kunt ze niet altijd zien, maar ze zijn er wel.

11

Mooi gedaan hoor!   Ziet er heel netjes en leuk uit! :thumb:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

12

wauw, supermooie taart! en met die onderkant komt het vast ook wel goed in de toekomst  ;)

13

Leuke taart en al is het uit nood, ik vind de streepjes juist een heel leuk effect geven!

Leuk hoor! En vind de manier van bekleden heel leuk! Ga t ook eens proberen. Lekker vrolijk!

Ik heb het taartenvirus te pakken: www.choicetaarten.nl of Like mijn facebookpagina

15

Prachtig gedaan , en de nagellak is dat ook door jou gemaakt want ze lijken zo echt !

16

BeaenManon schreef:

Prachtig gedaan , en de nagellak is dat ook door jou gemaakt want ze lijken zo echt !

Ja de nagellak is gewoon fondant. Die heb ik nagemaakt van andere taarten van hier op het forum. Mijn eerste stapjes op boetseergebied. Beter gelukt dan verwacht, maar ook moeilijker dan ik dacht. Ik ben geen boetseertalent.