1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (23-01-2013 20:26)

Onderwerp: How To 3d mal maken met Silli Creations

hallo allemaal, omdat ik de laatste paar dagen gevraagd werd om tips voor het maken van een 3Dmal heb ik mijn idee over hoe ik het zou doen maar eens uitgewerkt om te kijken of het ook daadwerkelijk zo zou lukken. en jawel, ik dacht goed ;) dus hier voor jullie dan ook maar gelijk ;) let wel, het gebruik van Silli Creations en de onderwerpen is voor eigen risico. heb respect voor anderen en denk creatief! succes!

geen idee meer waarom de foto's niet meer zichtbaar zijn sorry.

ze zijn te vinden op www.brenniescakehouse.nl onder de hot to button.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: How To 3d mal maken met Silli Creations

hé dat is handig. Ik liep altijd te hannesen, dat is nu niet meer nodig. Bedankt

groetjes Anneliek

Re: How To 3d mal maken met Silli Creations

dank je voor de howto.
als ik al die creaties hier zie denk ik dat ik ook maar eens silly aan ga schaffe.
misschien staan ze zaterdag op de beurs

4 Laatst bewerkt door kwebbeltje (31-05-2012 13:46)

Re: How To 3d mal maken met Silli Creations

silli zelf staat niet op de beurs maar is daar wel te koop. ik weet niet wie het daar allemaal verkoopt, maar van the little cakeshop weet ik het alvast zeker, daar ga ik op zondag nl. een demo geven in silli ;) ow en mocht je het daar aanschaffen, vraag dan even hoe je mee kan doen met de loting, want ik stel, in samenwerking met silli creations, 3 van mijn nieuwste mallen ter beschikking welke verloot worden onder de mensen die silli op die beide dagen aanschaffen ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

5

Re: How To 3d mal maken met Silli Creations

Dank voor de beschrijving. Top!!

6

Re: How To 3d mal maken met Silli Creations

ik ben benieuwd...zaterdag op de beurs ben ik erbij...

7

Re: How To 3d mal maken met Silli Creations

Wat een fijne how to! Dank je,

www.Leoniestaarten.nl
Omdat er altijd wel een reden voor een taart is!

8

Re: How To 3d mal maken met Silli Creations

Dit is wel heel handig! Dank je voor de moeite!

9

Re: How To 3d mal maken met Silli Creations

Wat een goede how-to!

Ik ga dit eens proberen met een smurf-poppetje. Ik heb alleen een (wellicht heel domme) vraag; hoe gebruik ik de mal? Eerst het fondant in de ene mal, zorgen dat het genoeg er boven uitsteekt voor de bovenkant en dan de bovenkant erop?

10

Re: How To 3d mal maken met Silli Creations

handige how to, ik moet hem nog steeds eens een keer gaan maken  :o  :+

Veel liefs Rafaëla