1

Onderwerp: laatste 2...

met veel moeite zijn dit voorlopig mijn laatste 2 taarten in opdracht... het gaat lichamelijk niet meer. blijf het moeilijk vinden. maar deze waren al niet meer zoals het moet. simpel omdat ik het anders niet volhield. hopelijk komt het wel weer...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-C6ACLMQK.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VLAJKBKC.jpg

de bovenst gevuld met bokkepootjes en chocolade vulling.

de onderste bros met slagroom en chocolade puur vulling.

groetjes christa

2

Re: laatste 2...

Wat een lieve taarten, zeg! Maar wat vervelend dat je om lichamelijke redenen moet stoppen met bakken in opdracht! Ik wens je veel sterkte en beterschap. :Y

3

Hele leuke taartjes, jammer dat je moet stoppen...

4

Wat een mooie taarten. Ik vind het lieveheersbeestje ook zo snoezig. Wat jammer dat je moet stoppen. Heel veel sterkte.

Groetjes Anne
~ Neem je dromen mee de dag in ~

5 Laatst bewerkt door vonn (24-08-2012 20:16)

wat een lief lieveheersbeestje, heb je deze gemaakt met een blanda schaal, wil hem ook zo graag een keer maken voor de kids op school.
is ie moeilijk??? oh en hoe blijven die sprietjes zo mooi omhoog staan?
Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.
Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

6

Ik vind je taarten heel erg mooi. En ik wens je heel veel sterkte en hopelijk kom je snel weer taarten showen.

7

Super mooi, Heel veel sterkte

Neem ook een kijkje op mijn blog:
meBakery.blogspot.nl

Bedankt voor de lieve berichten... Echt heel lief.
Vind het ook best wel moeilijk. elke opdracht waar ik NEE tegen moet zeggen blijft rot. Maar voorlopig kan het niet meer helaas.

vonn het is inderdaad van een blanda schaal. ik heb hem ietjes bijgesneden. maar opzich supermakkelijk. ik vind rond bekleden makkelijk. het enigste is dat het heel netjes moet want je kan geen onderrand ter afwerking doen.
hij is inderdaad echt schattig om te zien en makkelijk.
ik heb trouwens satéprikkers in de voelsprieten gedaan. en een beetje scheef erin gestoken.

liefs christa

9

Wat een schattige taart met dat lieveheersbeestje! :thumb:
En ook de onderste is snoezig met die lieve kleurtjes. :Y
Ze klinken heerlijk :9 !

Heel jammer dat je moet stoppen om gezondheidsredenen.
Wel wijs om die stap dan te zetten. Veel sterkte en een zo goed mogelijke gezondheid gewenst! Ik duim ervoor dat je op termijn weer verder kan gaan taarten!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

dank je wat een lieve en leuke woorden over mijn laatste taartjes.

het is inderdaad puur wijs besloten. maar elke aanvraag voelt dat toch niet zo. 1 been heb ik al een zenuwbeschadiging en pijn. maar de ander doet nu ook mee.... nu blijkt er vanalles aan de hand te zijn maar de echte reden is nog niet gevonden. dus gaan ze alle andere dingen nog niet opereren. van hernia, tot femoraalbreuk, tot beknellingen van 2 zenuwtakken. maar dat is nogsteeds niet DE reden.
we blijven verder dokteren en hopen dat het ooit goedkomt. door de morfine is het redelijk uit te houden, maar een taart maken wat bij mij echt nog een dag kost...(2/3 hoog taarten) dat lukt echt niet meer.

ooit kom ik ze hopelijk showen, nu ga ik gewoon genieten van jullie moois.

bedankt meiden voor de lieve leuke woorden.
christa

11

Mooie taarten, wat zonde vanwege je gezondheid  :s

12

heel veel sterkte!

maar..toch een vraag .. hoe lang en op hoeveel graden heb je je lieveheerstbeestje gebakken?

nogmaals. ontzettend veel sterkte!!

groetjes,
ellen

13

jammer,sterkte.en echte mooie en lieve taarten hoor,

Elletje schreef:

maar..toch een vraag .. hoe lang en op hoeveel graden heb je je lieveheerstbeestje gebakken?

bedankt voor je berichtje,....
ik heb het lieveheersbeestje op 150 graden gebakken en ongeveer 55 min.
succes als je het ook een x gaat proberen, leuk om te doen.

gr. christa