Re: Mijn eindwerkstuk pme met sugarveil kant.
Werkelijk prachtig!!! Mijn mond viel open, ik heb geloof ik nog nooit een mooiere bruidstaart gezien, waar dan ook( met respect natuurlijk voor al die mooi andere taarten, hihihi)
......
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn eindwerkstuk pme met sugarveil kant.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Werkelijk prachtig!!! Mijn mond viel open, ik heb geloof ik nog nooit een mooiere bruidstaart gezien, waar dan ook( met respect natuurlijk voor al die mooi andere taarten, hihihi)
......
......
Nou dank je wel, wordt er verlegen van hoor!
Hoi!! Wat is deze moooooooooooooi!!
Weet jij ook of je sugarveil in kan vriezen???
Ik ben benieuwd....
PRACHTIG....wow wow en wow 
Aniet,
Ik denk als je de sugarveil in deze dunne laag kant doet dat het bevriezen niet zo goed gaat.Het is zo fragiel dat het al scheurt als je er teveel aan zit. En als het droog is is het na ongeveer een week aan de brokkel. Dus alleen geschikt voor echte taarten die binnen een paar dagen opgegeten worden.
Ik ben bezig met uit te zoeken hoe het gaat als je de sugarveil een volledige laag geeft ,dan kun je het in plastic op bakpapier denk ik goed invriezen, zolang het maar plat ligt.
Jullie horen het als ik het allemaal goed heb uitgeprobeerd,ook wat je er zoal nog meer mee kunt, via dit item.
wow super gaaf gemaakt en vooral die sugarveil en de afwerking!!!
Dank je wel Fluppyduck.
Leuk dat je er naar kijkt!
Groetjes Annette
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn eindwerkstuk pme met sugarveil kant.