1

Onderwerp: Fashionable cupcakes

Gisteravond heb ik jumbo cupcakes gebakken voor de verjaardag van een vriendin. Het was toch meer werk dan verwacht, maar deze vriendin heeft de afgelopen tijd ook veel voor mij gedaan. Alleen heeft vandaag de helft van de gasten afgezegd, dus ik heb er veel te veel gemaakt. En ik had van de week ook al cakepops gemaakt. Ik hoop dat ze honger hebben…
Mijn vriendin heeft iets met schoenen, tasjes en kleding (net als ik eigenlijk) dus ik vond ze wel toepasselijk. Ik weet niet of het goed te zien is op de foto, maar op de ene helft van de cupcakes staan hakken en tasjes. Deze zijn gevuld met aardbeienjam. De gebreide cupcakes smaken naar banaan met stukjes chocolade erdoor. De versiering is van marsepein.
Bedankt voor het kijken en leuk als je een reactie achterlaat!

http://4.bp.blogspot.com/-cHQR-WLYyVg/UCP7oZPvcWI/AAAAAAAABvk/LMyeAZEUdyg/s1600/DSCN0687+3.jpg

http://1.bp.blogspot.com/-sRRPRz-FWps/UCP7KNA8bwI/AAAAAAAABvc/URcWKtF1ehc/s1600/DSCN0692+2.jpg

Re: Fashionable cupcakes

Erg leuk, vooral die gebreide met die knoopjes erop.

Wat je ook doet of laat, de mensen kletsen toch....

3

Heel erg leuke cupcakes, mooie kleuren! Wat een leuk effect, dat gebreide. Is dat een roller die je daarvoor gebruikt? Lijkt me ook leuk voor een taartje of een "knuffel" op een taart...

Let them eat cake (Marie Antoinette).
Groetjes, Melissa

4

super leuke cupcakes! en ook benieuwd hoe je dat gebreide gedaan hebt?

5

Figaro schreef:

Heel erg leuke cupcakes, mooie kleuren! Wat een leuk effect, dat gebreide. Is dat een roller die je daarvoor gebruikt? Lijkt me ook leuk voor een taartje of een "knuffel" op een taart...

bedankt voor het compliment! het is een mold. ik heb hem gekocht bij iemand via het forum maar je hebt hem ook van sillis. ik mag geloof ik geen link plaatsen, maar als je even googled op Sillis Sweety Cake Knitting, vind je hem zo. ik heb hem bij de leukste taarten shop in haarlem volgens mij ook zien liggen...

6 Laatst bewerkt door anilin (10-08-2012 10:06)

ik moet dringend eens gaan taart-shoppen in nederland! bedankt!

maar toch eerst hun webshop bezocht! leuk!

7

bedankt voor de tip, zal eens gaan snuffelen!

Let them eat cake (Marie Antoinette).
Groetjes, Melissa

Deze had ik over het hoofd gezien, maar ik vind ze prachtig!
Erg leuke kleurencombinaties en de vullingen klinken ook heerlijk!

'Vraag niet wat de wereld wil, maar wat je hart laat zingen,
want wat de wereld wil, is mensen met een zingend hart'.

9

Zoete Suikerbol schreef:

Deze had ik over het hoofd gezien, maar ik vind ze prachtig!
Erg leuke kleurencombinaties en de vullingen klinken ook heerlijk!

bedankt voor het compliment  :o !

10

Ze zijn erg leuk!! De banaan vulling klinkt heerlijk :)
Enne.... als je er zo veel over hebt, waarom vries je er dan niet een paar in voor een andere gelegenheid? Kan prima hoor! Cakejes in een doosje doen, plastic zak erom heen en in de vriezer mikken!
Is toch ook zonde als al je werk in de prullenbak beland?

www.feestgemak.com --> voor taarten en meer!

11

Patjepie schreef:

Enne.... als je er zo veel over hebt, waarom vries je er dan niet een paar in voor een andere gelegenheid? Kan prima hoor! Cakejes in een doosje doen, plastic zak erom heen en in de vriezer mikken!

Ehmm... ik zie dat je bericht al van 09-08-2012 is, dus ik trek mijn reactie terug.... niet meer invriezen nu ;)

Maar goed, misschien toch een tip voor de volgende keer!

www.feestgemak.com --> voor taarten en meer!

12

Wat een leukies! Ik denk dat ik die gebreide met knopen van je ga gebruiken. Heb laatst een knopenmal aangeschaft, maar nog niet gebruikt. En de breimold heb ik ook, dus bedankt voor het idee!

13

Patjepie schreef:
Patjepie schreef:

Ehmm... ik zie dat je bericht al van 09-08-2012 is, dus ik trek mijn reactie terug.... niet meer invriezen nu ;)

Maar goed, misschien toch een tip voor de volgende keer!

haha, ik had ze ook ingevroren hoor. gaat inderdaad prima!

14

Antoneti schreef:

Wat een leukies! Ik denk dat ik die gebreide met knopen van je ga gebruiken. Heb laatst een knopenmal aangeschaft, maar nog niet gebruikt. En de breimold heb ik ook, dus bedankt voor het idee!

graag gedaan en jij bedankt voor je leuke bericht!