1

Onderwerp: Iemand een leuk idee??

A.s vrijdag gaat mijn allerliefste collega naar een andere afdeling. Gelukkig dus niet helemaal weg maar we zullen elkaar dus wat minder gaan zien.
Ik wil dus iets voor haar bakken maar weet niet wat  :think:. Ik heb 2 koffiekopjes gekocht van Blond met het idee erachter dat we regelmatig met een kopje koffie moeten bijkletsen. Nu zit ik dus te dubben wat ik eerbij zal doen, een aantal cupcakes of toch een klein taartje? De cupcakes zou ik in een rose doosje of theedooosje van de Xenos kunnen doen..

Maar misschien heeft iemand nog een ander ideetje??

Re: Iemand een leuk idee??

Waarom niet een taart met een puzzelplaatje van Blond?

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

3

Kun je niet een cupcake bakken in het kopje en dan leuk versieren?

Tieneke

4

[MOVE] --> Decoreren ("Help elkaar aan of bij ideeën, etc")

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Kun je in een kopje een cupcake bakken? Wordt dat kopje dan niet te heet in de oven?

6

Zoek eens op het blog van carolinebaktzoethoudertjes. Zij heeft het ook gedaan. Ze stelt dat je erin kunt bakken, want porselein wordt ook gebakken, zelfs op 1200 graden. Ik vermoed dat je Blond-servies van aardewerk is, maar dat wordt volgens mij ook al op 1000 graden gebakken. Probeer het anders eerst uit met een kop van jezelf voordat je je nieuwe Blond-koppen eraan waagt.

Tieneke

7

Kijk, ik heb het nog even voor je opgezocht:

http://carolabaktzoethoudertjes.blogspo … elein.html

8

Ik zou gaan voor een leuke puzzeltaart. Ik heb er hier een aantal hele mooie voorbij zien komen en staat nog op mijn verlanglijst.

n'Djoy elke dag!