1

Onderwerp: chocolade stokjes van de Aldi, WAAR?

Ik stapel mijn taarten graag mbv de chocolade stokjes van de Aldi. Binnenkort mag ik weer een stapeltaart maken, maar mijn stokjes zijn op. Nu ga ik momenteel wekelijks naar de Aldi op zoek naar de chocoladestokjes. Maar ze zijn hier al een tijdje niet verkrijgbaar. Wie weet een goed alternatief? Ik weet van de houtjes, rietjes, kitkat enz.

Ik ben op zoek naar massieve chocolade stokjes (Dus niet hol of met koek er in.) Wie weet raad? Heel erg bedankt.

2

Re: chocolade stokjes van de Aldi, WAAR?

Hallo,
Ik heb laatst chocolade stokjes gekocht bij Jan Linders. Dat was bij mij in t dorp (Groesbeek, bij Nijmegen) de enige winkel die ze verkoopt!! Wellicht zit die een bij je in de buurt...
Suc6 met zoeken.

3

Die van de Aldi zijn er alleen maar rond de sinterklaasperiode.

Heeft dröste ze niet gewoon bij de supermarkt? Weet het niet zeker hoor, maar dacht ze eens gezien te hebben. Is wel iets duurder dan die van de aldi denk ik.

5

ik heb ook al eens een voorraad ingeslagen bij de jamin.

Bedankt voor de tips! Ik ga verder zoeken.....

Was dat lang geleden, Vanessa?

7

Ik ook bij Jamin, het zijn smurfen chocolade stokjes, de gewone niet die knetter stokjes. Ze hebben ze eigenlijk altijd op voorraad.
Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

8

Dat ik ze heb meegenomen wel, maar er is mij toen verteld dat ze gewoon standaard in assortiment zitten. Bij de choco-hoek in 2 smaken (volgens mij puur en wit-cappucino).

9

Ik heb er ook een hele tijd lopen achter zoeken, toen kwam in ze uiteindelijk gewoon tegen bij de action :) Ik heb ze nog wel niet uitgetest, dus qua stevigheid weet ik het niet dat moet je zelf ff ondervinden denk ik. Ik woon wel in België, maar ik vermoed dat het assortiment van action wel gewoon hetzelfde is :)

10

ik haal ze bij de albert heijn, zijn wel gevuld met caramel maar goed stevig

11

Ik zag bij de jumbo gisteren after-eight stokjes. Leken ook massief, maar weet het niet zeker....

12

bij de ah ( en waarschijnlijk andere winkels ook ) heb je in het koekschap mikado koekjes. Ze zijn van LU. Als je google ff intikt weet je precies welke ik bedoel.

13

de mikado koekjes zou ik niet gebruiken voor een stapeltaart

de koekjes worden snel slap in combinatie met vocht ( vulling dus)

ik had ze laatst op de creme gedaan van de cupcakes en heel snel slap! dus een stapeltaart zakt dan zo in denk ik!

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

14

Maar je kunt denk ik van die mikadostokjes wel de choco-kant gebruiken?

15

De (kleine) Jamin hier in de buurt had ze niet. Ik ga eens kijken bij AH. En een Jumbo zoeken, was dat eigen merk?
In de mikado stokjes zit koek, dat durf ik inderdaad niet.

16

Je hebt bij ons in de AH volgens mij ook chocoladestokjes met caramel erin. Weet eigenlijk niet van welk merk ze zijn, maar staan ook gewoon bij de chocola

De nieuwe Trigger Arrow --> www.triggercars.eu www.facebook.com/triggercars
Mijn mooi verzameling sneeuwbalbolletjes --> www.facebook.com/sneeuwbalbolletjes

17

is van het exelent merk.

18

Ik weet niet wat het is maar onze AH heeft ook geen stokjes. Op naar de Jumbo....

19

en als er een makro bij je in de buurt hebt???daar kun je ze vast wel vinden lijkt mij :D

20

Juliette72 schreef:

Hallo,
Ik heb laatst chocolade stokjes gekocht bij Jan Linders. Dat was bij mij in t dorp (Groesbeek, bij Nijmegen) de enige winkel die ze verkoopt!! Wellicht zit die een bij je in de buurt...
Suc6 met zoeken.

Grappig! Ik woon ook in Groesbeek. Zit er een bepaalde smaak aan die stokjes?

21

Bakelover schreef:

en als er een makro bij je in de buurt hebt???daar kun je ze vast wel vinden lijkt mij :D

Er zit een Makro 'om de hoek', maar die heeft alleen holle stokjes.
(daar kan je ook erg mooie taarten mee maken, heb ik hier gezien)

Nicolleke88 schreef:

Je hebt bij ons in de AH volgens mij ook chocoladestokjes met caramel erin. Weet eigenlijk niet van welk merk ze zijn, maar staan ook gewoon bij de chocola

Die heb ik ook gebruikt toen ik bij de Lidl en Aldi geen stokjes kon vinden.
Maar die vd Appie zijn lekkerrrrr  :Y
Had 1 geproefd van te voren....FOUT! Ben niet gek op chocolade maar die zijn echt super lekker.

Zijn staan tussen de bonbons en merci enzo in de Appie.
Weet niet of elk filiaal ze heeft, verschilt nogal.

23

VanessaAssenav schreef:
Nicolleke88 schreef:

Die heb ik ook gebruikt toen ik bij de Lidl en Aldi geen stokjes kon vinden.
Maar die vd Appie zijn lekkerrrrr  :Y
Had 1 geproefd van te voren....FOUT! Ben niet gek op chocolade maar die zijn echt super lekker.

Zijn staan tussen de bonbons en merci enzo in de Appie.
Weet niet of elk filiaal ze heeft, verschilt nogal.

Klinkt goed. Ik ga het toch maar eens na vragen...

24

Ook bij de tweede Appie geen stokjes. Mijn man vond bij de Jumbo After8 stokjes, heerlijk. Maar zo slap, daar kan ik geen taart mee stapelen. Hij had wel smurfenstokjes gezien maar dacht dat die te kort waren....
Morgen weer naar de Jumbo!

25

IK heb ze :D ! Smurfenstokjes bij de Jumbo. Zouden ze lang genoeg zijn?

Ik weet alleen nog niet hoe hoog ik hiermee durf te stapelen...(onzeker? :s  :Y  :/ )

Bedankt voor het mee denken!!!!