Onderwerp: taart met assepoesterkoets

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » taart met assepoesterkoets
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Mooi! 
Heel mooi.
Daar is vast een hoop tijd in gaan zitten.
Ziet er ook goed strak uit.
Mooi, maar is dit geen stapel? Neem aan dat de koets met cake gevuld is? Of is het piepschuim?
Heel mooi.
Daar is vast een hoop tijd in gaan zitten.
Ziet er ook goed strak uit.
Idd heeeel erg veel tijd, maar topper al een week van tevoren gemaakt. Maar zo leuk om te doen.
Ja je maakt niet effe snel een taartje 
Mooi, maar is dit geen stapel? Neem aan dat de koets met cake gevuld is? Of is het piepschuim?
Ja je kunt hem best opeten hoor... Hij is heel luchtig... Maar denk dat het niet zo gezond is
Hij is namelijk idd van piepschuim zodat het kleine prinsesje waar hij voor was hem nog even kan bewaren. Daarom staat hij ook op een cakedrum die staat los op de taart.
Er zit overigens wel fondant om de piepschuimbol
Ik ben toevallig vandaag aan zo'n koets begonnen! Alleen dan oranje met een pompoentakje bovenop.
Wel van bescuit zelfs gevuld. Maar hij wordt lang niet zo mooi als die van jou 
Hij is echt super!! Zal de ontvanger heel blij mee zijn! Mag ik m opslaan als inspiratie voor de laatste afwerking?
Heel mooi gemaakt.
Strakke taart en prachtige koets.
Ik had mijn koets toen ook gemaakt met een piepschuimenbol, kan je lang van te voren al beginnen en kan het mooi uitharden.
chique...
Ik vind m echt supermooi! 
.
Ik ben toevallig vandaag aan zo'n koets begonnen! Alleen dan oranje met een pompoentakje bovenop.
Wel van bescuit zelfs gevuld. Maar hij wordt lang niet zo mooi als die van jouHij is echt super!! Zal de ontvanger heel blij mee zijn! Mag ik m opslaan als inspiratie voor de laatste afwerking?
Dank je wel... Natuurlijk mag je hem opslaan. Ik heb hem ook ergens op internet gezien, dus ook nie.t zelf bedacht. Ik zeg maar beter goed gejat dan slecht bedacht 
Mooi!! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » taart met assepoesterkoets