Onderwerp: Nog een taart met licht
Na mijn Mjamtaart met lampjes hier nog een taart, maar dan met 1 lichtje. Deze haalde de Mjam niet:

Het kalenderblaadje wijst naar 11 november, St Maarten. Beetje vroeg maar goed de herfst komt eraan.... 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Nog een taart met licht
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Na mijn Mjamtaart met lampjes hier nog een taart, maar dan met 1 lichtje. Deze haalde de Mjam niet:

Het kalenderblaadje wijst naar 11 november, St Maarten. Beetje vroeg maar goed de herfst komt eraan.... 
Heel leuk!
Heb je geen close-up van het meisje
?
Hij is al net zo leuk....stiekem nog wel leuker
Wauw.....zag de titel en moest meteen aan mjamtaart denken,gaaf gedaan hoor!!!
Heel mooi
Owh deze is leuk zeg!
Als ik eerlijk ben vind ik deze leuker ook dan in de Mjam.
Maar dat kwam meer door de uitdrukking van het meisje, ik vond er niet zo vrolijk kijken bij juist zo´n vrolijke taart. 
Eerlijk gezegd vind ik deze nog leuker als die uit de mjam. Mooi hoor!
Wel grappig dat jullie deze leuker vinden, dit was mijn eerste inzending, maar deze werd niet goedgekeurd. Ergens snapte ik dat ook wel, de blaadjes waren te gerangschikt, de pompoenen waarschijnlijk ook. En het effect van het licht is natuurlijk veel beter bij de taart in de Mjam en daar ging het uiteindelijk om.
Toch vond ik deze zelf ook erg leuk.
Voor een close upje van haar moet ik even zoeken, de dummie is gesloopt om er wat anders van te maken, het meisje heb ik daarbij ook weggegooid. Ze heeft wel chocolade om haar mond, dat vond ik wel een grappig effect.
als ik eerlijk ben vind ik ik deze mooier dan die in de mjam
wauwie!!!
komt ook omdat mijn dochter jarig is op 11 nov.
ik heb wat met st.maarten 
Owh deze is leuk zeg!
Als ik eerlijk ben vind ik deze leuker ook dan in de Mjam.
Maar dat kwam meer door de uitdrukking van het meisje, ik vond er niet zo vrolijk kijken bij juist zo´n vrolijke taart.
Ja ze heeft een beetje een scheve grijns, dat klopt 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Nog een taart met licht