Onderwerp: iemand how to van hoe dit moet?
hoihoi, ik ben op zoek naar een how to, of een trefwoord waar ik naar kan zoeken hoe dit heet?
het gaat om de onderste laag
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » iemand how to van hoe dit moet?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hoihoi, ik ben op zoek naar een how to, of een trefwoord waar ik naar kan zoeken hoe dit heet?
het gaat om de onderste laag
Zoals ik gisteren op tv heb gezien, zijn dat allemaal losse lapjes die je iets over elkaar heen plakt. Daarna in vorm leggen en gespoten met iets van parelmoer-spray.
gisteren op cakeboos,ind. losse lapjes en met pearlmoer spray gedaan
ja ik had het ook gezien, maar het ging zo snel, zat niet goed op te letten haha, maar zijn de lapjes dan soort van gevouwen?
Beetje net als n draperie maar dan naar beneden
Beetje net als n draperie maar dan naar beneden
ik weet niet hoe een draperie moet is daar ergens een how to van?
Anders de aflevering van gister even opzoeken op internet? Bijv. op watchseries.com oid ( kan ik nu niet doen, zit op mn werk )
etmc schreef:Beetje net als n draperie maar dan naar beneden
via google kom je die echt wel tegen...........youtube is daarbij je beste vriend
IMadeCake schreef:etmc schreef:Beetje net als n draperie maar dan naar beneden
via google kom je die echt wel tegen...........youtube is daarbij je beste vriend
gevonden op youtube, zat gewoon niet op het juiste trefwoord te zoeken, dan kom je niet ver haha dankje!
Op welke zender kun je dit dan zien?
Op welke zender kun je dit dan zien?
ik heb dit filmpje gevonden op youtube, het is niet helemaal hetzelfde als op de foto die ik hier gezet hebt, maar het idee lijkt mij hetzelfde!
Was op TLC..
Het verwonderd me wel dat die mevrouw uit het filmpje geen ronde vormen gebruikt voor de draperie.
Steek je bijv halve cirkels uit de lap fondant en plooi je die, dan zal het veel beter te verwerken zijn om een ronde taart.
De vorm zit er al in, alleen nog te plooien.
Is ook toe te passen op de tweede taart van onderen.
(Ooit bij patroontekenen en kleding maken geleerd en toegepast)
Die onderste taart, is dat ook niet te maken met een lange strook fondant van +/- 13 cm breed en dat al pooiend om de taart te wikkelen?
Heb je een cirkel( taart)uitsteker zou ik daar ook de strook van maken-13 cm afstand/hoogte, scheelt in het gevloek hen je ook niet zoveel naden
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » iemand how to van hoe dit moet?