1

Onderwerp: vooraf maken puzzelplaatje

Hoi allemaal,
Dit weekend hebben we een triple verjaardag (we zijn 3 maanden naar australië geweest en hebben daar 3 jarigen gehad, dus we vieren het in 1x) en ik moet dus 3 taarten maken.
Nu wil ik op 2 een puzzel plaatje maken. Kun je dit een paar dagen eerder maken of is het dan niet meer te overbrengen? Het scheelt enorm veel tijd als ik er vooraf kan maken.
Wie weet of dit kan en heeft ervaring en/of tips ...
Groetjes Renske

2

Re: vooraf maken puzzelplaatje

In de vriezer leggen.............en daarna op de taart: door het ontdooien/condens plakt het ook nog eens mooi vanzelf vast.

3

Karin09 schreef:

In de vriezer leggen.............en daarna op de taart: door het ontdooien/condens plakt het ook nog eens mooi vanzelf vast.

Dus je legt het dan direct uit de vriezer op de taart of moet je hem eerst laten ontdooien dan?

4

Karin09 schreef:

Dus je legt het dan direct uit de vriezer op de taart of moet je hem eerst laten ontdooien dan?

5

Meteen uit de vriezer op de taart............wel opletten want verschuiven is er na een paar tellen niet meer bij.