1

Onderwerp: Welke Frambozen vulling?

ik mag voor goede vrienden een paar taarten maken voor hun bruiloft, en 1 daarvan moet met frambozen zijn. heb al het 1 en ander kunnen vinden hier, en heb ook al dingen in huis gehaald (frambozen jam, saromatoetje) maar wat vinden jullie de allerlekkerste frambozen vulling??

groetjes José

2

Re: Welke Frambozen vulling?

Frambozenmousse met verse frambozen en crispy witte chocolade. Mjam, mjam!

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

3

Ik heb er laats een gemaakt met wittechocoladepasta door de botercreme en verse framboosjes, ook echt een aanrader.

4 Laatst bewerkt door verliefdmeiske (06-05-2009 18:17)

botercreme maken met prosecco, daarover verse (of vries) frambozen en de volgende laag frambozenjam

zooooooooo lekker :P

5

ik vind de champagnecreme met frambozenjam erg lekker
en om af te smeren  frambozen saromapoeder door de botercreme

wat is eigenlijk geen goede rede om een taart te bakken ???
mijn taartjes kijken ???  www.taartenlaantje.nl

verliefdmeiske schreef:

botercreme maken met prosecco, daarover verse (of vries) frambozen en de volgende laag frambozenjam

zooooooooo lekker :P

vervang je dan al het water door prosecco??

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

7

...als je dat maakt, met die prosecco dus, raad ik je persoonlijk aan om verse frambozen te gebruiken. Da's wel duurder dan diepvries, maar ik heb ze laatst gebruikt (diepvries dus) en het deed gewoon pijn aan m'n kaken, zo zuur!!  Verse zijn dan veel lekkerder!!

Lieve groet,

Suzanne

slagroomtoefje schreef:

vervang je dan al het water door prosecco??

jepz, door de suiker en boter wordt de smaak veeel zachter; het is eigenlijk nog beter dan een glas prosecco :)

9

purk schreef:

Ik heb er laats een gemaakt met wittechocoladepasta door de botercreme en verse framboosjes, ook echt een aanrader.

Ja die heb ik ook gemaakt, verrukkelijk.

10

Ik ben ook heel erg fan van de witte chocoboterceme met framboosjes... Zeker weten!

Maar ook op vanillemascarpone misstaat een lading frambozen zeker niet!

Dit alles natuurlijk in combinatie met frambozenjam. Jummmm

11

hallo,

heeft iemand een recept voor buttercream met wittechocoladapasta?

is dat ipv een smaakstof? hoe wordt de "stevigheid", kan je nog bloemen en details er mee maken (versieren op z'n amerikaans).

Bedankt  :)

12

Ik heb laatst chocolade-frambozen frosting/vulling gemaakt, en ook bij de ingezonden recepten gepost.

13

frambozen patidess met swiss merenque bbc

14

frambozen bavaroise