Re: Vandaag is mijn dochter 11: een Babette hertjes taart gemaakt
Ik ben helemaal fan van je babette taartje. Zijn de zwarte lijntjes allemaal met een sugargun gemaakt?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Vandaag is mijn dochter 11: een Babette hertjes taart gemaakt
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben helemaal fan van je babette taartje. Zijn de zwarte lijntjes allemaal met een sugargun gemaakt?
super gemaakt je hertje is super schattig
Je andere is echt super gaaf 
Moest even kijken want deze taart is inmidels een jaar geleden mijn dochter is morgen weer jarig!
Ik heb inderdaad alle lijntjes met de sugargun gemaakt.
Super leuk,, hertje voor thema taart,, 
Wat mooi! Leuk gedaan 
Hele mooie taarten!
Wat een mooie taarten! Welk merk Fondamt heb je gebruikt voor de taart met de hert? De kleuren zijn erg mooi!
Wat een mooie taarten! Welk merk Fondamt heb je gebruikt voor de taart met de hert? De kleuren zijn erg mooi!
Ik gebruik alleen marsepein voor mijn taarten
anieck schreef:Ik ben helemaal fan van je babette taartje. Zijn de zwarte lijntjes allemaal met een sugargun gemaakt?
Moest even kijken want deze taart is inmidels een jaar geleden mijn dochter is morgen weer jarig!
Ik heb inderdaad alle lijntjes met de sugargun gemaakt.
Hahaha..dat is toevallig! Nog van harte gefeliciteerd, hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad. Ga me er ook eens aan wagen. Eerst maar eens kijken naar een sugargun.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Vandaag is mijn dochter 11: een Babette hertjes taart gemaakt