1

Onderwerp: Louis Vuitton...

Hallo allemaal,
Ik moet binnekort een Louis Vuitton taart maken maar de vraag is hoe. Ik wil de taart het liefst bekleden met de LV print, maar ik heb geen idee hoe ik dit moet doen?
Kan iemand mij hier iets over vertellen? Of misschien andere leuke ideëen?
Ik heb nog niet heel veel ervaring..
Alvast bedankt

2

Re: Louis Vuitton...

Ik moet er ook 1 maken, voor morgen..
dus hoop dat iemand reageert :s

Moshana's taarten, magie is niet ver te zoeken
www.facebook.com/moshanas.taarten

3

Als je topics naleest met tastaarten krijg je ook een hoop info. Ik was in ieder geval van plan om hem binnenkort ook uit te proberen met mijn foodprinter. Ik bekleed de taart gewoon volledig en plak de sheets op het fondant. Dit lees ik bv ook terug in onderstaand topic:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=173087

4

Ik heb ondertussen al een ander ideetje ipv helemaal bekleden want ik heb zelf geen printer dus moet sheets via internet bestellen en dan word het wel erg duur.. Bedankt voor de tip!

5

MB1992 schreef:

Ik heb ondertussen al een ander ideetje ipv helemaal bekleden want ik heb zelf geen printer dus moet sheets via internet bestellen en dan word het wel erg duur.. Bedankt voor de tip!

Heb zelf ook geen printer en vind de sheets ook duur. Hoe heb je het opgelost. Ben benieuwd? Tips voor mij :D

liefde en passie voor taarten bakken.

6

Ik ga een ronde taart maken, bekleed ik met bruin fondant, leg op de bovenkant wel de lv print maar dan ook een in een rondje zegmaar dat ik ongeveer 2cm overhoud aan de zijkanten, en dan doe ik weer met bruin fondant dat LV logo erop leggen en om de print maak ik een bolletjes rand.
En dan aan de zijkant de naam van de jarige!
Dus wel een sheet maar dan is het er maar 1tje haha

7

MB1992 schreef:

Ik ga een ronde taart maken, bekleed ik met bruin fondant, leg op de bovenkant wel de lv print maar dan ook een in een rondje zegmaar dat ik ongeveer 2cm overhoud aan de zijkanten, en dan doe ik weer met bruin fondant dat LV logo erop leggen en om de print maak ik een bolletjes rand.
En dan aan de zijkant de naam van de jarige!
Dus wel een sheet maar dan is het er maar 1tje haha

Thanks voor het reageren. Waar haal je de sheet :D of laat je die printen.

liefde en passie voor taarten bakken.

8

Die bestel ik via deleukstetaartenprints.nl

9

Ik kan ook printen.. Hoor graag als ik kan helpen.

Moshana's taarten, magie is niet ver te zoeken
www.facebook.com/moshanas.taarten