Onderwerp: Mijn eerste taartjes
Hallo allemaal, ik ben Wendy, 36 jaar, en nieuw hier. Er zijn al zo veel Wendy's hier dat elke gebruikersnaam met mijn naam erin die ik voorstelde al in gebruik bleek, dus vandaar MamavanMax, want dat ben ik ook, mama van onze prachtige zoon Max die in juli 2 is geworden. En hij is ook de oorzaak dat ik nu ook aan het 'taarten' ben
Zoals velen van jullie wilde ik ook zelf zijn verjaardagstaart maken. Een mama die al jaren kook- en bakgek is en dan niet zelf een taart maken, dat kan natuurlijk eigenlijk niet. Maar taarten bekleden was totaal nieuw voor mij tot begin juli. Nu aangestoken met het virus ben ik bang, haha
Voor Max zijn taart had ik door omstandigheden helaas geen tijd meer om te oefenen, dus zijn taart werd gelijk de vuurdoop... was best spannend. Wel ook dingen dus die niet zo mooi waren, zoals de onderrand en wat scheurtjes in het marsepein omdat ik iets te dun had uitgerold, maar Max vond hem mooi en daar doe ik het voor 
Daarna hier terecht gekomen en al heel veel van jullie geleerd en opgestoken, bedankt daarvoor. En nu dan maar veel oefenen, leuk!
Hier mijn eerste vier taartjes dan. Alles behalve origineel zijn ze, maar je moet ergens beginnen. Feedback is altijd welkom. In ieder geval bedankt voor jullie inspiratie en het kijken.
Max zijn taart
Mijn tweede taart om te vieren dat we 9 jaar getrouwd waren afgelopen juli 
Mijn derde taartje, die wat te lijden had onder de warmte
En de laatste, met de uiltjes uitstekers van Bien en ook haar ontwerp min of meer in aangepaste vorm 'gestolen', maar ik vond het er zo leuk uitzien dat ik het ook wilde proberen te maken. Bedankt Bien