1 Laatst bewerkt door Natascha1908 (28-08-2012 11:52)

Onderwerp: Nijntje taart!

Deze mooie Nijntje taart is al wel van een poosje geleden, maar ik wilde deze toch posten. Graag jullie mening! :)

http://fontascha.webklik.nl/user_files/2012_05/391206/photos/a2e9551f4c4c3d50aa1c5319f354ada8.jpg

Nijntje in een luchtballon!!

Enjoy the little things, one day you look back and realize they were the big things..

2

Re: Nijntje taart!

Hoi!

Je Nijn is mooi strak geworden zeg! Ik weet niet of het in het echt ook zo was, maar op de foto ziet je taart er een beetje bobbelig uit. Heb je wel gebruik gemaakt van een smoother? En heb je de bovenkant mooi strak afgesmeerd (met een schraper of paletmes o.i.d.)? Zo ja, dan is je fondant misschien te dun geweest, want hij heeft echt bobbeltjes.
Persoonlijk zou ik het naadje van je onderrand afwerken met een bloemetje o.i.d. of zorgen dat de naad iig niet aan de voorkant zit.

Verder een super taart hoor! Hoop dat je wat kan met mn tips!

www.feestgemak.com --> voor taarten en meer!

Re: Nijntje taart!

Patjepie schreef:

Hoi!

Je Nijn is mooi strak geworden zeg! Ik weet niet of het in het echt ook zo was, maar op de foto ziet je taart er een beetje bobbelig uit. Heb je wel gebruik gemaakt van een smoother? En heb je de bovenkant mooi strak afgesmeerd (met een schraper of paletmes o.i.d.)? Zo ja, dan is je fondant misschien te dun geweest, want hij heeft echt bobbeltjes.
Persoonlijk zou ik het naadje van je onderrand afwerken met een bloemetje o.i.d. of zorgen dat de naad iig niet aan de voorkant zit.

Verder een super taart hoor! Hoop dat je wat kan met mn tips!

Ik denk inderdaad dat mijn fondant te dun is geweest..maar ja als het er eenmaal overheen zit, is het geen doen meer om het er nog af te halen, dus vandaar dat het een beetje bobbelde...Verder heb ik nog geen smoother helaas, deze moet ik nog aanschaffen. Bedankt voor de tip van het naadje, prima oplossing als je er een bloemetje overheen doet, heb ik zelf helemaal nog niet aan gedacht! :thumb:

Enjoy the little things, one day you look back and realize they were the big things..