1

Onderwerp: Sweet table in de koelkast!!!

Voor de 10 de verjaardag van mijn zoon wilde ik graag een sweet table  maken en gelukkig vond Tim het idee helemaal geweldig.
Alleen wist ik toen nog niet dat het ruim 35 graden zou worden die dag (was afgelopen zondag) dus ik heb de sweet table op gezet voor de foto's en toen maar weer snel in de koelkast gezet.
De visite heeft dus niets vasn het totaalplaatje gezien en daar baalde ik behoorlijk van. Gelukkig heb ik de foto's nog en de reactie van Tim zal ik nooit meer vergeten, hij zei "wauw mam, wat heb je dat mooi gemaakt" hij was er super blij mee. Tim heeft zelf het thema gekozen, het moest rood, blauw, geel en groen zijn.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-K8E4QTYB.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LGOCNXJM.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-P7SZB4CQ.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RZOT663K.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-OZPZFE4J.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KNM8VA3U.jpg

Sorry voor de vele foto's en bedankt voor het kijken!

BREEK DE DAG, BAK EEN TAARTJE!
Groetjes Wendy

2

Re: Sweet table in de koelkast!!!

wat zonde zeg! het ziet er echt superleuk uit zo bij elkaar :Y

En gefeliciteerd met Tim

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

3

Wat jammer voor je dat je het niet zo mooi aan de visite kon presenteren. Goed dat je foto's hebt gemaakt! Het ziet er echt geweldig uit! Daar heb je een hoop energie in gestoken! En wat wil je nog meer dan de lovende woorden van je kind! :Y

Groetjes van Marjon

Wat een superpresentatie!! Top!

* vanaf de maan gezien zijn we allemaal even groot *
Facebook

geweldig mooi zeg!!
ben stiekem erg benieuwd wat er in die mooie gekleurde tasjes/zakjes zit... :o  :D

Ik zing mijn eigen wijsje!

Dat ziet er geweldig uit!
wat is het allemaal (smaken, samenstellingen, vertel, vertel....)?

Life is what you bake it.

7

heeeel erg leuk

Veel liefs Rafaëla

8

koekiemonster schreef:

geweldig mooi zeg!!
ben stiekem erg benieuwd wat er in die mooie gekleurde tasjes/zakjes zit... :o  :D

Ha ha, dat zijn gewoon snoepzakjes om de kinderen mee naar huis te geven!

Groetjes Wendy

9 Laatst bewerkt door wendyvanham (26-08-2012 19:05)

Taartenmarie schreef:

Op de etageres stonden, aardbeien cupcakes, stroopwafel cupcakes, de caramel op de cupcakes heb ik gemaakt door caramelts van werthers echte au bain marie te smelten en dat er met een lepel over heen laten druppelen, was echt lekker!
framboos choco cupcakes en peer caramel cupcakes.
in de bakjes zat citroen kwarktaart met lemoncurd en chocolade cakeen de roze waren aardbeienyoghurt gebakjes met biscuit en verse aardbeien.
Dan had ik nog aardbeienvlaaitjes (de bodems daar van had ik gekocht) met banketbakkersroom en slagroom en nog appel bladerdeeg gebakjes (recept hier van het forum).
Dan nog koekjes en cakeballetjes van gewone cake met verschillende kleuren candymelts en snoepjes in bijpassende kleuren, banaantjes, smurfen, kikkers en aardbeien.
De gekleurde drankjes is gazeuse van de AH en de gekleurde tasjes waren snoepzakjes voor de kinderen.

groetjes Wendy

Groetjes Wendy

10

Ziet er echt heeeeerlijk uit allemaal!

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

11

wendyvanham schreef:
Taartenmarie schreef:

Op de etageres stonden, aardbeien cupcakes, stroopwafel cupcakes, de caramel op de cupcakes heb ik gemaakt door caramelts van werthers echte au bain marie te smelten en dat er met een lepel over heen laten druppelen, was echt lekker!
in de bakjes zat citroen kwarktaart met lemoncurd en chocolade cakeen de roze waren aardbeienyoghurt gebakjes met biscuit en verse aardbeien.
Dan had ik nog aardbeienvlaaitjes (de bodems daar van had ik gekocht) met banketbakkersroom en slagroom en nog appel bladerdeeg gebakjes (recept hier van het forum).
Dan nog koekjes en cakeballetjes van gewone cake met verschillende kleuren candymelts en snoepjes in bijpassende kleuren, banaantjes, smurfen, kikkers en aardbeien.
De gekleurde drankjes is gazeuse van de AH en de gekleurde tasjes waren snoepzakjes voor de kinderen.

groetjes Wendy

Dank je wel. Ik sla allerlei ideetjes voor sweet tables op voor de verjaardag van mijn dochtertje in oktober

12

WAUW, mooi hoor
prachtig  :thumb:

Jammer dat je het vanuit de koelkast moest presenteren.

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

13

Inderdaad jammer van de temperatuur..Maar wat een prachtig en geweldig geheel zeg, super gedaan!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

14

Taartenmarie schreef:
wendyvanham schreef:
Taartenmarie schreef:

groetjes Wendy

Dank je wel. Ik sla allerlei ideetjes voor sweet tables op voor de verjaardag van mijn dochtertje in oktober

Weet niet of je nog spulletjes zoekt voor de sweet table van je dochter, maar bij  de Action en de Xenos heb ik een hoop leuke en goedkope spulletjes gekocht. en mocht je nog bordjes en versiering e.d.nodig hebben, bij sisters in wonderland (zonder spaties en www ervoor en .nl erachter) kun je heel veel op kleur bestellen. misschien heb je er iets aan!

Groetjes Wendy

15

Dank je wel!

16

Oh als je dit ziet heb je echt geen zin meer in saaie verjaardagen met vla/taart en borrelhapjes op tafel zeg......

Helemaal supr!!!!!

Een fb-pagina om alles te showen/
www.facebook.com/LuckeyBakery

Ziet er erg lekker en leuk uit.

18 Laatst bewerkt door wendyvanham (28-08-2012 20:00)

bedankt allemaal, voor alle complimenten! :D
Een sweet table maken is veel werk, maar het is echt leuk om te doen.
En je hebt er echt voldoening van (als het tenminste geen 35 graden is :s).

Groetjes Wendy

19

Heel erg mooi!!

Vraagje, waar heb je die leuke gekleurde zakjes vandaan?

Creatieve groetjes!
Mijn taartjes kan je bekijken op mijnalbum.nl of via mijn website

20

Verootjuh schreef:

Heel erg mooi!!

Vraagje, waar heb je die leuke gekleurde zakjes vandaan?

dank je wel!

die zakjes komen bij sistersinwonderland vandaan. even www ervoor en .nl erachter zetten.

Groetjes Wendy