1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (28-08-2012 15:25)

Onderwerp: kennen jullie dat liedje van Jochem Myjer?

dat heet:  vandaag is het mijn dag. leuk liedje, maar vandaag was niet míjn dag in ieder geval. ik wilde voor de verandering eens een cake maken. en ik heb daar moeite mee, grote moeite zelfs :mad:
ik denk ik ga eens slim doen (tja Bren, ten eerste moet je niet denken, en ten tweede al helemaal niet denken dat je eens slim kunt doen... ) oke en bedankt ;)
goed ik mix verdeeld over 2 bakvormen van 18 cm en bakken maar. met als resultaat 2 gare maar vreemd lelijk gevormde cakes..... pvd wat had ik daar de P over in zeg.

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/408325_353235841427984_1933889750_n.jpg

nou ja.... uiteindelijk maar gewoon simpel gevuld en getrempeerd met ganache en limonchello. hebben we in ieder geval nog lekkere cake.
maar wel ff strak afsmeren en een beetje gekke roosjes bovenop

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/375848_353323044752597_1806696341_n.jpg

en weet je wat, we duwen er gewoon nog een poppetje in (was toch maar oefenmateriaal wat ook al niet al te best uitpakte) en voilla.

Who wants to come over and play in a chocolate mudfight???  :D
http://media.cakecentral.com/gallery/629646/600-1346163717.JPG

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: kennen jullie dat liedje van Jochem Myjer?

Super!!

3

jammie!

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

4

mmmm... lekker! En wat strak!!!!  :thumb:

5

Tja, soms heb je van die dagen!!
Maar ondanks de scheve cake issie toch hartstikke leuk geworden? Ik denk dat er wel wat heren te vinden zijn die met deze dame in gevecht willen ;)

www.feestgemak.com --> voor taarten en meer!

6

wowzers! super taartje juist!

7

Mmm de cake ziet er ondanks alles heerlijk uit.

En de dame op de cake is erg sexy dus er zijn genoeg mannen die met haar in de modder willen duiken ;).

Haha. Ik heb vandaag ook m'n dag niet. Twee mislukte biscuits en snap niet waarom! Je heb ervoor gezorgd dat ik me niet meer druk maak :) wat een leuke creatie heb je ervan gemaakt!
You've turned something bad into something very good!

Ik heb het taartenvirus te pakken: www.choicetaarten.nl of Like mijn facebookpagina

9

Vind je 'sexy lady' geweldig. En het ziet er heerlijk uit. Heb je écht problemen met cake bakken of alleen vandaag?
En wat voor recept was het?

10

heel leuk ! zo zie je maar dat toch (bijna) altijd goed uitpakt.

meer taart van mij zien =) www.facebook.nl/cupcakepie  .. als je er dan toch bent wil je dan op vind ik leuk drukken.

11

djehr schreef:

Vind je 'sexy lady' geweldig. En het ziet er heerlijk uit. Heb je écht problemen met cake bakken of alleen vandaag?

ik heb altijd problemen met cake bakken. ze worden nooit mooi hoog en recht van vorm... veel mix in de pan en hij wordt niet gaar. of de buitenkant te donker en nog niet gaar. over 2 blikken verdelen en je krijgt dit als resultaat. alles groter dan 15 cm gaat gewoon niet lekker met cake bij mij....

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

12

Dali schreef:

heel leuk ! zo zie je maar dat toch (bijna) altijd goed uitpakt.

ik denk dat ik in mijn vorige leven stuckadoor was ;)

13

Stoerrrrrr !

14

Hij is GAAAAAFFFFF!

Nou, moet je nu eens kijken....
Misschien niet geworden wat je in eerste instantie in gedachten had maar uiteindelijk toch een geinig eind product!

En... Volgens mij nog lekker ook!!  :thumb:

Wel blijven oefenen hé?! (Genoeg tips op FB gekregen, gaat vast een keer goed.)

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

16

ja whahhaa als ik tijd heb ga ik weer eens proberen

Nog even voor de liefhebbers:

http://www.youtube.com/watch?v=riSTnTZe … ata_player

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

18

kwebbeltje schreef:
djehr schreef:

ik heb altijd problemen met cake bakken. ze worden nooit mooi hoog en recht van vorm... veel mix in de pan en hij wordt niet gaar. of de buitenkant te donker en nog niet gaar. over 2 blikken verdelen en je krijgt dit als resultaat. alles groter dan 15 cm gaat gewoon niet lekker met cake bij mij....

Bij mij mislukt cake (bijna) nooit. Misschien kan ik je wat tips geven? Moet ik natuurlijk wel weten wat je nu precies doet. Hoor wel of je daar behoefte aan hebt. je mag me ook altijd mailen.

19

Wauwwwwww :thumb:

groetjes elfje elly

20

Whahaha, geweldig!!!
Natuurlijk niet leuk dat je je dag niet had, maar je verhaal en het eindresultaat zorgden bij mij voor een enorme lach op m'n gezicht  :D  :D 
Doe mij ook zo'n off-day...als m'n taarten dan net zo leuk worden... ;)

21

desiree.. mijn cake mislukt ook altijd! zou je mij ook een tip-mail willen sturen?
en.. vind de uiteindelijk taart er super leuk uit zien!!

22

Gevalletje lelijk eendje verandert in een mooie zwaan? Wel een onwijs sexy en verleidelijke zwaan dan ;) . (Ik moest erg lachen om je tekst, hahaha. Iedere man wil nu een duik in die ganache nemen :lol: !)

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

23

Leuk taartje. Ben wel benieuwd hoe de bovenkant gemaakt is. Gewoon zo gespoten?

Taarterataaa...! schreef:

En hier wordt ik heerlijk vrolijk van. Thanks!

24

Christaaa schreef:

Leuk taartje. Ben wel benieuwd hoe de bovenkant gemaakt is. Gewoon zo gespoten?

Taarterataaa...! schreef:

En hier wordt ik heerlijk vrolijk van. Thanks!

gewoon heel simpel, spuitmondje 1m van wilton. beginnen in het midden een cirkelspuiten van binnen naar buiten en wegtrekken. dan daaromheen ook weer van die cirkels spuiten enz.

25

Beetje 18+ is ze wel  ;)

Gaaf gedaan!  :Y  :Y  :thumb: