1

Onderwerp: worteltjes taart

vandaag ismn broer jarig en aangezien hij vroeger iedereen de mop vertelde van het konijntje dat bij de bakker kwam en om worteltjestaart vroeg krijgt hij vandaag van mij een worteltjestaart

moet wel lekker zijn want er zitten natuurlijk wortels in maar ook walnoten ananas en cocos :P

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JRVPEKAZ-D.jpg

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

2

Re: worteltjes taart

Het lijkt me niet lekker, sorry :o ,  maar hij is wel erg leuk!

3

Ik vind hem geweldig!! Ik sla het idee op als dat mag... mijn vader vertelt namelijk altijd precies hetzelfde flauwe grapje :)
Enne... als ik eerlijk mag zijn klinkt je combi mij ook nog niet erg lekker. Ik hoop dat het wel lekker was?

www.feestgemak.com --> voor taarten en meer!

4

nou dames hij was erg lekker die ga ik zeker vaker moeten maken

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

Die is leuk ! En dat'ie lekker was geloof ik wel; worteltaart zie je ook vaak bij de High-tea en ik vind 'm helemaal lekker... heb je verse ananas of uit blik hierin verwerkt ?

6

joancakedesign schreef:

Die is leuk ! En dat'ie lekker was geloof ik wel; worteltaart zie je ook vaak bij de High-tea en ik vind 'm helemaal lekker... heb je verse ananas of uit blik hierin verwerkt ?

Tja ieder zn smaak natuurlijk! Worteltaart is inderdaad ook wel erg lekker hoor!! (hoewel het niet zo klinkt). Met roomkaas... mjammjam.
Maar de combi met de kokos en de walnoten leek me niet zo ;)

Maar goed, fijn dat ie lekker was :)

www.feestgemak.com --> voor taarten en meer!