1

Onderwerp: De Bakzolder Elburg, waar zit ie precies?

Zit eraan te denken om morgen naar Elburg te gaan. Heb nog vakantie en oma past op (vaste oppasdag) dus ik ben VRIJ!!
Maar zit de Bakzolder in het centrum (dus bij de 'gewone'  winkels) of buiten het centrum? Dit i.v.m. parkeren want ik wil Elburg zelf ook nog wel even in.

Gr. Dolfijn

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

2

Re: De Bakzolder Elburg, waar zit ie precies?

Niemand die dit weet?

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

3

Via google kwam ik hierop, misschien heb je hier iets aan?
bakzolder.nl/verkooppunten

(link bewerkt, zie regels - Karin09)

4

Ja hoor ik weet het wel.

Als je vanaf Emst komt, dus de gewone weg volgen naar Elburg, dan zit het aan de rechterkant, je moet gewoon langs de weg parkeren.
Er staat een groot bord waarop staat "Kranenbroek rechts af" maar dat is voor het beesten voer gedeelte. Het gebouw lijkt een beetje op die gebouwen die bij de sluis in Deventer staan, maar dan een stukje lager. Een klein eindje verder staat aan de rechterkant een molen, maar dan ben je dus al te ver. T'is aan de drukke doorgaande weg, voor je het weet ben je er voorbij. Anders bel je me even, geloof dat je mijn tel nr nog hebt ?

Christine.

5

Kon je nog makkelijk bij de bakzolder komen, zijn ze al bezig met verbouwen?
Ik wil er binnenkort ook weer heen, maar dan moet ik denk ik oppas regelen, vandaar de vraag  :D

6

Ik ben uiteindelijk niet gegaan..... :(
Mijn man en ik hadden 's ochtends de auto's geruild zodat ik met de diesel naar Elburg kon rijden. Dus hij nam mijn auto mee. Komt hij na een kwartiertje terug, brandt er dus een lampje (iets met de motor...) en wil hij dus zijn eigen auto mee naar zijn werk. Snap ik natuurlijk wel maar nu moest ik dus of naar de garage (waarom brandt dit lampje?) of de gok nemen om met lampje en al naar Elburg te rijden....Dit durfde ik dus niet. Dus maar naar de garage.
Achteraf had het wel gekunt want er zat een vuitlje in een of andere klep. Maar ja, je zal er maar staan....niemand had me op kunnen halen.
Dus volgende keer maar weer.

Kan je vraag dus niet beantwoorden....sorry voor het lange verhaal.

Gr. Dolfijn

7

Dank je voor het antwoord!

maar vervelend zo'n brandend lampje, bij mij breekt het zweet dan meteen uit... gelukkig niets ernstigs, fijn dat het nu weer opgelost is! :thumb:

8

@Tine83, ze zijn wel aan het verbouwen maar je kan gewoon terecht.

De diervoeders en aanverwante artikelen zaten beneden en dat is allemaal weg, wat ik begrepen heb komt daar het winkel gedeelte en boven de workshop ruimte. Lijkt mij een handige indeling, dat trapje hoef niet zo voor mij.

Christine.