1

Onderwerp: Gender reveal cake / taarg

Eindelijk mocht ik hem dan een keer maken, een gender reveal cake / taart. Bij het maken van deze gender reveal cake vond ik de gedachten van het spannende aansnij moment al helemaal leuk.

Met veel plezier heb ik deze taart gemaakt en ik hoop dat ik er nog heel veel mag maken  :)  Hieronder de taart en een foto van de taart waar het eerste puntje uit is en je de kleur van de taart kan zien. Ik ben de opdrachtgeeftster erg dankbaar dat zij mij zo'n mooie foto heeft gestuurd :)

http://1.bp.blogspot.com/-lKavwTbwLfc/UDoRRbps2KI/AAAAAAAAAdY/cFeo785dDag/s320/Gender+reveal+cake+beertjes+WM.JPG

http://4.bp.blogspot.com/--KBfUXNu2yU/UDo3XTKzY_I/AAAAAAAAAdw/17KxLEjuouw/s320/Binnenkant+gender+reveal+cake+WM.jpg

2

Re: Gender reveal cake / taarg

Prachtige taart en wat leuk om er zo achter te komen dat er een meisje geboren gaat worden.

3

Wat een mooi, lief taartje!

4

Super mooi!

5

Leuk!!!
Echt leuk om te doen ook he, ik heb niet zo lang geleden ook een gender revealtaartje mogen maken, zo leuk! Ik had er eenzwangere buik in jurkje van gemaakt met een roze en een blauw handafdrukje opde buik :D  en natuurlijk ook knálroze biscuit.
Ik vind jouw beertjes superschattig en de foto's práchtig mooi :thumb:

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

6

Heel erg leuk gedaan zo met die beertjes en die blokjes in roze en blauw!

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

7

Wat leuk, zeg! Een gender reveal taart zei mij eigenlijk niks: ik ben een redelijk onervaren bakster. Maar nu werd het me duidelijk. Wat een geweldig idee! Mooie beertjes ook.

8

Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties  :)

9

Heel erg leuk!

10

Wat een schatje