1

Onderwerp: Hoe vervoeren ?

Beste mede taartenbakkers,

Ik heb een vraag voor jullie.
Hebben jullie tips en of trucs voor mij hoe ik het beste een taart kan meenemen ?
Hij staat nu in de vriezer en moet vervolgens 1.30 uur de auto in om vervolgens daar weer in de vriezer te gaan.

Nu heb ik zelf al bedacht om de airco gewoon heel veel te laten blazen ( wel wat ongemak voor ons maar ja de taart gaat voor :P )

Het zijn twee taarten, 1 stapeltaart en één normale taart volledig bedekt met marsepein en een bc vulling.

Kortom HELP

Bedankt voor jullie hulp alvast !!!!

Groetjes

2

Re: Hoe vervoeren ?

Anderhalf uur in de auto (afgezien van eventuele files)...........airco is geen vriezer, dus ben bang dat je taart al gedeeltelijk gaat ontdooien...........en condenseren/zweten.

Ik zou echt een constructie van piepschuim met vrieselementen bedenken of zo  :think:

Misschien was het handiger geweest om de taart te maken, koel te vervoeren en bij de ontvanger pas in de vriezer te doen? (heb je nu niks meer aan....)

3

Hallo,
Bedankt voor je reactie.
Het is een bruiloftsverrassingstaart ;) dus ze mochten echt niks weten. We zitten met zn alle bij elkaar dus ik kon hem ook niet op de locatie zelf maken.
Ik heb wel geregeld dat hij in de vriezer in het restaurant mag... maar ja dan moet hij wil bevroren aankomen.

4

ja of een vrieskist oid scoren, koelelementen laten nl ook niks bevroren dat koelt alleen maar... en als ie eenmaal gedeeltelijk ontdooit is kan je m niet weer invriezen

5

Kijken of je bij een cateraar/slager/oid een koelcontainer kan lenen.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!