1

Onderwerp: Wat te combineren met bonbonbloc?

Hoi Allemaal,

Hebben jullie suggestie's voor me wat ik kan combineren met een bonbonblocvulling??

Ik weet dat er allerlei vulsuggestie's staan hier op het forum maar ik ben al vanaf gisteravond aan het kijken en zoeken maar ik zie even door de bomen het bos niet meer...
Vandaar dat ik het even op deze manier doe.

Kortom, wat is lekker bij een bonbonbloc-vulling??

2

Re: Wat te combineren met bonbonbloc?

misschien iets met fruit of jam? kersen, bosvruchten
of een laagje slagroom met oreocookies

3

Aardbeien! Heb ik afgelopen weekend ook gedaan en was goed geslaagd. Laagje bonbonbloc vulling en daar plakjes aardbei bovenop leggen.

4

Ja aardbeien was het enige wat ik ook heb voorgesteld maar helaas.... liever geen aardbeien.

Maar bedankt voor het mee denken!

Jij natuurlijk ook bedankt LilT84.

Ik hoop dat er nog meer ideeen komen...

5

caramel, slagroom , chocolade, ik persoonlijk zou niet voor fruit erbij gaan

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

ik maak vaker bonbonbloc als een laagje en het volgende laagje een frambozen of sinaasappelbavarois. heerlijk.

7

Ik heb afgelopen weekend 3 taarten gemaakt met bonbonblock mousse en vlaaifuit aardbei (blikje AH). Iedereen vond het erg lekker!

Succes
Brenda

8

ik zal dan iets friis maken zoals citroen,sinaas vulling bij chocolade,dan proef niet zo zoet

9

heb ik laatst ook gebruikt als vulling in een taart icm banketbakkersroom! was ook erg lekker!

10

heb een paar weken terug een taart gemaakt met een laag bonbonblocvulling en een laag karamel(saroma) was heerlijk!
succes met je taart

11

Iedereen hartelijk dank voor het aandragen van combi's.

Het gaat caramel worden.

Nu zit ik alleen in dubio of ik dat met dulche de leche doe of, zoals  Marilyn91 voorstelt, met saroma.
Maar daar ga ik wel uitkomen denk ik....  :think: Saroma is wel minder omslachtig  :think:  :rolleyes:

Dus het wordt, bonbonbloc-caramel-slagroom  :Y  :9

Uiteraard laat ik jullie nog weten hoe de smaak bevallen is...