Onderwerp: voorstel rondje

Hallo allemaal,

Ik wil me even voorstellen aan iedereen! Ik ben Linda en ben sinds november 2011 zelf aan het uitproberen in de keuken. Het gaat me best leuk af. Als ik de reacties van de mensen om me heen moet geloven ;) ik heb begin november een workshop gehad van een vriendin van een vriendin en sindsdien laaiend enthousiast.

Ik hoop op dit forum trucks en ideeën op te doen...
Groetjes Linda

2

Re: voorstel rondje

Hallo :)  :)

Welkom op dit geweldige forum! Je kunt op deze site een schat aan informatie terugvinden, die onze hobby nog veeeeeel leuker maakt!! :Y  :Y

Mag ik zo vrij zijn om je een paar tips geven?  O-)

Als je een vraag hebt, gebruik dan eens de ‘zoekfunctie’. Dat doe je door bovenaan de pagina op het woord ‘zoeken’ klikken. Typ je zoekterm in, klik een aantal rubrieken aan waar je hoopt je antwoord te vinden (of allemaal als je het niet zo goed weet) en ... bingo! De kans is heel groot dat eerder al iemand anders net dezelfde vraag had als jij en dan heb je meteen een heleboel antwoorden. :thumb:

In de linker kolom kun je klikken op ‘tabellen’, ‘howto’s’, ‘recepten’ en ‘FAQ’, ook hier vind je informatie waar je wel enkele avonden zoet mee bent. :D

En als laatste tip. Lees telkens de ‘sticky’ bovenaan de rubriek waar je je vraag/foto/nieuwtje wilt plaatsen. Zo weet je onmiddellijk of je topic wel op de juiste plaats staat en bespaar je de moderators het werk om je topic te verplaatsen. :rolleyes:

Veel plezier!
Groetjes Samantha  :)  :)