1

Onderwerp: mijn taart gaat fout....help

Hoi allemaal,

Wie kan mij aub helpen.....ik ben mijn taart gaan decoreren maar heel dom want ik heb de buitenkant afgesmeerd met de aarbeien/witte chocolade vulling(die trouwens zalig is:)) maar dat houd niet met de marsepein balletjes die ik gerold heb.

Ik heb nu geen idee, want de balletjes worden zijn nu nat en plakkerig naar beneden gezakt.

Hoe moet ik dit voor morgen oplossen,ik heb geen marsepein meer.

Moet ik alles eraf schrapen en die vieze balletjes weer terug doen met poedersuiker glazuur??

M'n dochter had zich zo verheugd op een balletjes taart...

Wat moet ik nou doen??

2

Re: mijn taart gaat fout....help

vanaf onderen beginnen te stapelen met de balletjes zoals je een muurtje metselt misschien??
Of snap ik je probleem niet ?

Wat je met liefde maakt, mag je absoluut met gepaste trots showen....  ;-)

3

Balletjes draaien en deze morgenochtend bovenop leggen en dan de zijkanten enkel afgesmeerd houden? Of desnoods beplakken met hagelslag of zo? Wat een toestand.

Tieneke

4

Iedereen bedankt voor het meedenken.

het is toch nog gelukt, op een klein stukje na blijven de balletjes nu zitten. .

http://i304.photobucket.com/albums/nn169/fiatclubnederland/vouwwagen/balletjestaartklein.jpg

5

Ziet er grappig uit. Misschien voor volgende keer steek eerst rondjes uit en daarna een bolletje maken. Dan zijn ze allemaal gelijk en dan ziet het er straker uit.

6

idd. ja, ik zag ook dat je een mold kan gebruiken.

Ben er zelf niet tevreden en een ster zal ik niet worden...maar het blijft toch wel leuk om te proberen.

fijn weekeind!

fem schreef:

idd. ja, ik zag ook dat je een mold kan gebruiken.

Ben er zelf niet tevreden en een ster zal ik niet worden...maar het blijft toch wel leuk om te proberen.

fijn weekeind!

Hoi,
Maar ik vind het wel een grappige taart en leuk gedaan. Helemaal perfect hoeft deze toch niet te zijn!

8

Hoi Saskia,
Nee perfect hoeft niet idd. het gaat erom dat je het leuk vind en ik deed het voor m'n dochter. ;)

En de smaak is nog belangrijker..hihi....hij was errug lekker!

doeg

9

ziet er toch leuk en gezellig uit??

Hoe was de reactie en hoe is het je nog gelukt?

Wat je met liefde maakt, mag je absoluut met gepaste trots showen....  ;-)