Re: Té eng voor een jochie van 4?
Ik vind hem super!!!!
Kom ook eens kijken in mijn winkel (132m2) met bakspullen in Voorburg! (koningin Julianalaan 166, naast de fietsenwinkel Profile) www.cakebakelove.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Té eng voor een jochie van 4?
Ik vind hem super!!!!
Een WAAR kunstwerk... inderdaad erg eng, maar dan heb je volgens mij de opdracht van moeders goed begrepen toch??!!
Hij is echt super en oogt zoooooo 3D. Heel mooi gedaan. Misschien wel eng maar ja, als hij daar van houd.
Schitterend gemaakt! Of ie te eng is weet ik niet.
Wou wat een mooie taart. De jongen zal er zeker blij me zijn, gr Gundi
Hallo,
Ik ben "moeders" die de taart voor zoontje Ryan heeft laten maken door Tom Poes.
En daar ben ik nu nog steeds blij mee!
De taart was echt geweldig en ik heb ook echt strijd gehad met Ryan want die wilde echt niet dat die taart gegeten werd!
Maar hij was heerlijk en gelukkig hebben we de foto's nog!!
Nogmaal, Yvonne, ontzettend bedankt!
Groetjes van Suzanne en Ryan
Hij is prachtig!!! Echt heel echt, strak en daardoor zo mooi om niet eng gevonden te worden!!
wat een geweldige taart echt super!
Hoe kan ik deze ooit gemist hebben...? Wat een geweldig mooie, stoere, enge, prachtige taart!!!
Ben wel benieuwd hoe de jarige job reageerde...
Dit is toch niet meer normaal!! Wauw ontzettend mooi hoor!
Ik weet niet of het nu weer bovenaan het topic komt ,maar ik kan het niet laten om even een compliment achter te laten ,want WAUW wat een super taart!
Ik heb je tips en afbeelding opgeslagen en ga er deze week eens aan beginnen...ik ben benieuwd!!!
Heel erg bedankt voor deze fantastische taart te delen met ons!
Liefs Wendy
echt super mooi gemaakt zeg!!!!
gaaf. Maar inderdaad voor een jongen van 4!!!
Het is echt onmogelijk om alle taarten te zien, zeker die gemaakt zijn voor ik lid werd. Dus is het helemaal niet erg als er af en toe een "oude" taart weer bovenaan komt. Want deze vind ik machtig mooi!!!! Leuk dat ik deze ook gezien heb.
Wow, wat een super taart!!
Suuupper gaaf en moooi gemaakt... Heb je er ook uitleg van hoe je het hebt gedaan. Want ik zou deze graag een keer willen maken voor mijn vriend. Gezien het feit dat hij dat helemaal geweldig vind.
wat een geweldige taart!! ik heb de vraag gehad om voor een jongen een Dino taart te maken en ik kwam bij deze uit.
Wat is hij gaaf.
Ik ga proberen om hem ook te maken, maar ik moet bekennen dat dit me 2e taart gaat worden.
Ben dus nog een beginner
Dus als iemand tips en trics voor me heeft zodat hij een beetje op deze gaat lijken dan zijn ze zeker welkom
Want dat plaatje van die Dino, heb je dan gewoon het plaatje van het bordje vergroot als formaat van de taart en dit dan in stukjes uit de fondant gehaald?
En die ronde stukjes bij zijn mond en ogen en neus zijn dat gewoon kleine balletjes van fondant? sorry ben een beginner.
En hoe maak je die tanden echt geweldig!
Ik ga zeker je taart proberen na te maken.
Groetjes madelon
Wow! TP Deze had ik ook nog niet gezien van je (dat ik me kan herinneren ) Práchtig mooi!!!!
Jeetje wat een taart!!!! Super gewoon!! Het lijkt wel of die dino eruit komt..... Neem mijn petje voor je af!!
Geweldig!
Wat een mooie taart heb je gemaakt
Toen mijn zoon deze taart wist hij meteen wat hij wilde met zijn verjaardag .
Dus mama kan aan de slag en hoop dat hij net zo mooi word
Wat een geweldige taart zeg..
Ik heb gezocht op pinterest naar een dinotaart en kwam deze tegen.
Ik ga proberen hem na te maken...maar weet nu al dat hij echt nooit zo mooi wordt als deze.
Maar misschien door jou tips.
Waauw die is gaaf! Supermooi gedaan!
ik vindt hem echt super
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Té eng voor een jochie van 4?